اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215666795

در راستای اطلاع رسانی پرستاری

وبسایت هیات مدیره نظام پرستاری اهواز رونمایی شد

کد: 13951018215666795

https://goo.gl/IuZznX

، اهواز , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه هیات مدیره با پرستاران ، جامعه و مخاطبان خود از اواسط دی ماه خبر داد.

علیرضا گچ کوبان ، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز

به گزارش روابط عمومی هیات مدیره نظام پرستاری اهواز، وبسایت این هیات مدیره در امور صنفی و فرهنگی پرستاری از اواسط دی ماه فعالیت اجرایی خود را رسما آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس www.ino.ir/ahwaz در دسترس پرستاران و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های اخبار ، اطلاعیه های صنفی، رفاهی، فرهنگی و آموزشی قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل عضویت و تمدید عضویت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علیرضا گچ کوبان رئیس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین هیات مدیره و پرستاران و ارتقای سطح کیفی خدمات هیات مدیره پس از این رونمایی، اظهار داشت: هیات مدیره نظام پرستاری اهواز که در چند ماه گذشته بعنوان برترین هیات مدیره نظام پرستاری در کشور شناخته شده از این تاریخ به بعد با اقتدار بیشتری از حقوق صنفی موکلین خود دفاع خواهد کرد

وی همچنین  همگامی اعضای هیات مدیره با علم روز را از مهمترین سیاست‌های هیات مدیره برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارتقای وضعیت خدمات دهی به صورت آنلاین هستیم. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هیات مدیره نظام پرستاری اهواز به نشانی www.ino.ir/ahwaz مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیات مدیره نظام پرستاری اهواز

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، (Iranian Nursing Organization) سازمانی مستقل و دارای هویت حقوقی که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف و وظایف مقرر در قانون تشکیل شده‌ است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]