اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216465696

با اهدای خون

استقلالی ها به وعده خود عمل کردند

کد: 13951019216465696

https://goo.gl/SC3OYb

، تهران , (اخبار رسمی): بازیکنان و اعضای کادر فنی و پشتیبانی تیم فوتبال استقلال تهران که در ابتدای فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال با امضای مرامنامه «کمپین خودمراقبتی ورزشکاران به عنوان اهدا کننده مستمر خون»به این کمپین پیوسته بودند،با اهدای خون خود در عمل نیز از این کمپین حمایت کردند.

استقلالی ها به وعده خود عمل کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان که از سوی سازمان انتقال خون به عنوان سفیر خودمراقبتی اهداکنندگان مستمر نیز برگزیده شده است با اهدای خون خود و دعوت هموطنان به مشارکت در این زمینه وعده خود را عملی کرد.
مجید مختاری دبیر این کمپین که هماهنگی و اجرای این برنامه را بر عهده داشت،در این باره گفت: ورزشکاران به عنوان افراد مورد توجه جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری در ارائه الگوی زندگی سالم دارند.
وی افزود: فرهنگ خودمراقبتی به عنوان اهدا کننده مستمر خون یکی از فرصت های مناسب برای این الگوسازی است و ما پس از چند نوبت همکاری با باشگاه پرسپولیس و جلب مشارکت مدیران، مربیان و ورزشکاران این تیم در امر اهدای خون این بار به تمرینات تیم استقلال تهران رفتیم تا ورزشکاران و اعضای دیگر تیم محبوب پایتخت نیز در این کمپین حضوری فعال داشته باشند.
مختاری با تشکر از همکاری صمیمانه مجموعه باشگاه استقلال تهران بویژه علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و  ستوده از کلیه ورزشکاران، باشگاه‌ها و متولیان ورزش دعوت کرد تا با حمایت از این کمپین گامی تاثیرگذار در ترویج شعار «ورزش،خودمراقبتی،اهدای خون مستمر» بردارند و زمینه ساز ایجاد الگوهای برجسته زندگی سالم از طریق ورزشکاران برای جوانان کشور باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه