برپایی پایگاه‌های سلامت در مترو

کد: 13951019216615761

https://goo.gl/vx7UUR

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی پایگاه‌های سلامت، مراقبت و مشاوره تغذیه در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.

برپایی پایگاه‌های سلامت در مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن گفت: پایگاه‌های سلامت در مترو به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان البرز در ایستگاه‌های منتخب مترو مستقر شدند. 
وی تصریح کرد: این برنامه در جهت آشنایی بیشتر مسافران و شهروندان تهرانی با تغذیه مناسب، بیماری‌های واگیردار، غیر واگیر و علل بروز و راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بیمارها توسط کارشناسان بر پا شده است. 
لازم به ذکر است این پایگاه‌ها از تاریخ ۱۹ دی ماه به مدت سه روز در ایستگاه‌های محمد شهر، گلشهر و کرج با توزیع بروشور و ارائه توضیحات لازم به مسافران خدمات سلامت محور ارائه می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه