اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019217296584

به منظور ارایه جدیدترین متدها با دید جهانی صورت می گیرد

برگزاری کنفرانس بازاریابی نوین در 30 دی ماه

کد: 13951019217296584

https://goo.gl/bPGv5U

، کرج , (اخبار رسمی): کنفرانس بازاریابی نوین با هدف ارایه جدیدترین روش های بازاریابی 30 دی ماه در سالن دهخدا برگزار می شود.

کنفرانش بازاریابی نوین 30 دی ماه

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت باشگاه موفقان برای حضور در این کنفرانس ثبت نام کنند

به گزارش روابط عمومی باشگاه موفقان، این کنفرانس ساعت چهارده و نیم روز س ام دی ماه برپا می شود. امروزه شیوه های بازاریابی نوین در جوامع مختلف از شیوه های سابق  فاصله چندانی گرفته است. مدیران شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ می توانند با بهره گیری از روش های مدرن بازاریابی در جذب مشتریان جدید موفقیت های چشم گیری داشته باشند.
تقریباً در این دوران استفاده از شیوه های سنتی دیگر به شکل سابق اثر بخش نیستند و به مراتب کاربرد کمتری نسبت به شیوه های سنتی در جوامع بین الملل پیدا کرده اند. با پیشرفت سریع تکنولوژی و تولید محصولات جدید و یا ارائه خدمات جدید به بازارهای مختلف به منظور ثبات در نزد رقبا شیوه های نوین بازاریابی نقش جدیدی در این حوزه ایفا می  کند.
از این رو برآنیم تا در کنفرانس پیش رو با بهره گیری از تجارب فردی و آکادمیک اساتید برجسته از معتبرترین آکادمی ها بتوانیم با جدیدترین متد های بازاریابی به شکل صحیح و با نگاه جهانی بصورت کاملاً‌ کاربردی در فضایی لوکس و صمیمی آشنا شویم.

با سخنرانی:

حمید رضا طهماسبی پور( سردبیر اخبار رسمی)کارشناس ارشد رشته ارتباطات,کارشناس و مجری اقتصادیدبیر اقتصادی,دبیر تحریریه و کارشناس تحلیلگر-
احسان خواجوی(کارشناس دیجیتال مارکتینگ)تحلیلگر کسب و کارهای اینترنتی,بنیانگذار رسانه تحلیلگر آراتیس,بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا-
مجید حقیقی (بنیان گذار باشگاه موفقان)مدیر عامل شرکت M.E.E.C,نماینده جامعه مدیران و  کارآفرینان حرفه ای اروپا و آسیا,کارشناس بازاریابی

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت باشگاه موفقان  برای حضور در این کنفرانس ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه موفقان

شرکت تجارت الکترونیک رویای نوین با برند باشگاه موفقان در سال 95 با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به مدیران و کارکنان سازمانه ها جهت توسعه مهارت های فردی و سازمانی توسط مهندس مجید حقیقی تاسیس گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]