اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217414772

سندیکای مخابرات با زودل تفاهمنامه همکاری امضا کرد

کد: 13951020217414772

https://goo.gl/RVVwD3

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم‌نامه همکاری سندیکای صنعت مخابرات ایران و زودل، در راستای کمک به اعضای این سندیکا برای معرفی هر چه بهتر محصولات، صادرات و توسعه‌ی کسب‌وکار بین‌المللی آن شرکت‌ها امضا شد.

سندیکای مخابرات با زودل تفاهمنامه همکاری امضا کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت زودل (Zoodel)، تفاهم‌نامه همکاری سندیکای صنعت مخابرات ایران با این شرکت، در راستای کمک به اعضای این سندیکا برای معرفی هرچه بهتر محصولات، صادرات و توسعه کسب‌وکار بین‌المللی آن شرکت‌ها امضا شد. 

شرکت زودل، دروازه صادرات آنلاین ایرانی با هدف تسهیل تجارت و به منظور کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده که شرکت‌ها و صنایع مختلف می‌توانند محصولات خود را از طریق وب‌سایت زودل معرفی کنند و با استفاده از خدمات بازرگانی و بازاریابی زودل در کشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده‌ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب‌وکار خود را گسترش دهند. 

اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکا‌ها و سایر تشکل‌های صنفی و همچنین شرکت‌های علاقه‌مند به صادرات و توسعه کسب‌وکار می‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با کار‌شناسان آن با شماره تماس ۰۲۱-۸۸۷۰۴۶۷۷-۸ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زودل (Zoodel)

زودل (Zoodel.com) با هدف تسهیل و بهبود تجارت و برای کمک به صادرات شرکت‌های ایرانی تأسیس شده است. شرکت‌ها می‌توانند محصولات خود را در وبسایت زودل معرفی کرده و با خدمات بازاریابی ما درکشورهای همسایه (افغانستان، عراق، ترکیه و عمان) و همچنین کشورهای جاده ابریشم (ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و روسیه) کسب و کار خود را گسترش دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]