اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217685699

باتوجه به تعطیل شدن روز سه شنبه 21 دی ماه

امتحانات نهایی برگزار می شود

کد: 13951020217685699

https://goo.gl/2IHIYU

، تهران , (اخبار رسمی): امتحان های نهایی دانش آموزان روند طبیعی خود را طی خواهد کرد.

امتحانات نهایی برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،عبدالرسول عمادی،رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تعطیل شدن روز سه شنبه  21 دی ماه از سوی هیئت دولت، در برگزاری امتحان های نهایی دانش آموزان هیچ تغییری رخ نداده است.

وی با اشاره به این مطلب که امروز دوشنبه 20 دی ماه امتحان نهایی دانش آموزان در همه دوره های تحصیلی سیر طبیعی خود را طی کرده است ، خاطرنشان کرد: در برنامه امتحان نهایی دانش آموزان ،  برای روز  سه شنبه 21 دی ماه هیچ برنامه امتحانی وجود نداشته است.

عمادی تاکید کرد: حوزه های امتحان نهایی در روز چهارشنبه 22 دی ماه دایر هستندو امتحان های نهایی در این روز طبق برنامه قبلی برگزار خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش