اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217836762

در نمایشگاه پارچه و لباس خاطرات کردستان

آزاده یاسمن توانمندی هایش را به نمایش گذاشت

کد: 13951020217836762

https://goo.gl/oEwGrR

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آزاده یاسمن با حضور در نمایشگاه خاطرات کردستان به ارائه دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه صنایع دستی پرداخت.

صنایع دستی توانمندی هایشان را به نمایش گذاشتند

به گزارش روابط عمومی شرکت آزاده یاسمن، نمایشگاه خاطرات کردستان در فرهنگسرای نیاوران در تاریخ هفده دی سال جاری آغاز شده و تا بیست و ششم ماه جاری ادامه دارد. آزاده یاسمن نبی زاده مدیر عامل این شرکت در تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه خاطرات کردستان در هر سال یک بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت های فعال در زمینه صنایع دستی به مشتریان متخصصان و کارشناسان بر پا می شود. وی در ادامه به تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه پرداخت و گفت: هدف از این نمایشگاه احیای پارچه های دست بافت کردستان و معرفی و یادآوری آن است.

مدیر عامل آزاده یاسمن به نتایج ممتاز این رویداد برای شرکت هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط های جدید و موثر میان مجموعه های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد. وی علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و افزود: نمایشگاه آزاده یاسمن به نشانی فرهنگسرای نیاوران آماده پاسخ گویی به سوالات و ارایه دستاوردها و توانمندی های مجموعه است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آزاده یاسمن به نشانی azadehyasaman.vom مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزاده یاسمن

آزاده یاسمن نبی زاده، متولد1357 تهران، فارغ التحصیل طراحی پارچه و لباس از دانشگاه هنرسال1381 است. او در دانشگاه هنر با دستگاه بافت آشنا شد، وسیله ای برای بافتن بوم هایش. تاریخ و اسطوره پارچه ها و پیشینه بافت آنرا برایش مقدس کرد. سال هشتاد ویک همکاری و همسری علی خطیب شهیدی، هدفی جدیتر به کار بخشید. او کنار پارچه هایش که پر سر و صدا و شلوغ و جوان بودند پارچه هایی می خواست که قدمت داشته باشند. برای پیدا کردن بافته ها و بافنده هایی که ریشه در تاریخ و جغرافیای ایران داشته باشند شروع کردند به سفر کردن. تصمیم و اراده آنها احیای شبکه پارچه بافی سنتی شد. سال هشتاو چهار در یکی از سفرهایشان با ابریشم کاشان که صنعت ورشکسته و درحال نابودی بود کار را شروع کردند. آنها با عبا بافی نایین و بوشهر، کرباس بافی های کویر، سوزن دوزی های جنوب، ابریشم بافی خراسان و کاشان و مرزبافی و موج بافی کردستان کار کردند و به کسانی که علاقه مند بودند بافتن یاددادند. او معتقد است وجب به وجب ایران، گنجینه هایی دارد که استاد کارهای سنتی اش شاگردی ندارند و با رفتنشان میراث ما را با خود می برند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]