اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020218035797

کشف 320 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

کد: 13951020218035797

https://goo.gl/ss4fot

، تهران , (اخبار رسمی): 320 هزار لیتر سوخت قاچاق، طی عملیات یک روزه در شهرستان میناب کشف شد.

کشف 320 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار عزیزاله ملکی،فرمانده انتظامی استان هرمزگان این خبر را اعلام کرد و گفت: در ادامه طرح های پاکسازی نقاط آلوده، پلیس هرمزگان در یک عملیات منسجم و هماهنگ ،طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت را در "بندرساحلی کلاهی "شهرستان میناب اجرا کرد.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی ، اقدام اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منزل و محل دپو سوخت قاچاق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این مکان های آلوده پاکسازی شدند.

این مقام انتظامی استان ادامه داد : در اجرای این طرح 320هزار لیتر گازوئیل کشف و 47 فروند قایق توقیف شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش سوخت های کشف شده را یک میلیارد و 280 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: پلیس تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری خوب مردم محل های دپو سوخت و کالای قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای با این معضل و پدیده شوم برخورد کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون