اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218585757

رحمت اله حافظی مطرح کرد

تامین امنیت دربازار تجریش

کد: 13951022218585757

https://goo.gl/YlzeRU

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه تلاش سازمان های ذی ربط برای تامین امنیت در بازار تجریش وساماندهی دست فروشان موثر بوده است، گفت: امیدواریم این تمهیدات ادامه داشته باشد.

تامین امنیت دربازار تجریش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ، رحمت اله حافظی در نشست ساماندهی بازار تجریش با حضور وکیل برخی از کسبه این بازار، با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی بازار تجریش به منظور حل مشکلات و مسایل این بازار،‌اظهار کرد: خوشبختانه این کارگروه با همکاری سازمان های ذی ربط تشکیل شد و اقدامات لازم برای تامین امنیت این بازار نیز انجام شده است.

وی درباره روز و شب بازارهای تجریش نیز گفت: بنابه گفته مسئولان زمین مناسبی برای تشکیل این بازارها در منطقه یک وجود ندارد اما در این محدوده انبار بزرگی وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به بازار را دارد. خوشبختانه با نصب تابلوهای اطلاع رسانی برای ساماندهی بساط گسترها و دستفروشان، همکاری خوبی صورت گرفته است و نیروهای انتظامی و شهربان نیز برای ایجاد امنیت اقدامات لازم را انجام داده اند.
حافظی ضمن تشکر از فعالیت و حضور موثر نیروی انتظامی در حل مشکلات بازار تجریش، اعلام کرد:‌ با شناسایی دست فروشان تجریش مشخص شد این دست فروشان دو گروه بومی و مهاجر هستند از این رو ثبت نام از این افراد به عمل آمد و تعدادی را به روز و شب بازارهای شهر معرفی شدند، تمهیداتی که در این خصوص انجام شده است تا پایان سال از سوی شرکت شهربان و حریم بان ادامه خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان امر در تصمیم گیری برای بازار تجریش از نظرات کسبه نیز استفاده کنند.
رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بازار تجریش فضایی فرهنگی،‌ مذهبی و توریستی است، گفت: انتظار می‌رود که این فضا حفظ شود تا محل مناسبی برای تردد زائرین، توریست های داخلی و خارجی و شهروندان باشد.
یادآوری می شود که کارگروه ویژه بازار تجریش متشکل از دادستانی تهران، معاونت اجتماعی ناجا،‌ پلیس آگاهی تهران، یگان ویژه ناجا، ‌معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران،‌ شهرداری منطقه،‌ شرکت شهربان و حریم‌بان،‌ فرمانداری شمیرانات، شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری و نمایندگان کسبه بازار تجریش می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه