اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218796681

۵ راه برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید

کد: 13951022218796681

https://goo.gl/ZiCfWd

، تهران , (اخبار رسمی): در هالیوود، افراد کوتاه قد بعد از سر زدن به فروشگاه Jimmy Au’s For Men 5’۸” and Under بلندتر به نظر می‌رسند اما یک فروشگاه واقعی در Beverly Hills ادعا می کند «اولین فروشگاه طراحی لباس برای مردان کوتاه قد در ایالات متحده» است.

۵ راه برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تناسب اندام، الن آو نایب رئیس جیمی آو گفت که تا بهترین مشورت را برای اینکه یک قامت کوتاه بلندتر به نظر برسد، را ارائه می‌دهیم.

یک خیاط خوب پیدا کنید تا بلندتر به نظر برسید

پارچه ی اضافی زیاد (به ویژه زمانی که شلوارتان بسیار بلند است) فقط توجه را به طرف قامت کوتاه تر شما جلب می کند.Au می گوید، از طرف دیگر، خیاطی خوب، شما را آراسته و مرتب می کند و می تواند خطای دید ایجاد کرده و باعث شود بلند قد به نظر برسید. از خوش پوش ترین فرد در اداره تان بپرسید که پیش کدام خیاط می رود، سپس همه شلوارها و پیراهن‌هایتان را به او بسپارید تا از اندازه ی عالی آن مطمئن شوید.

نگاهی به بازیگرانی مثل کوین هارت، که ۱۵۸ سانتی متر قد دارد، و عزیز انصاری که ۱۷۰ سانتی متر است بیندازید تا ببینید خیاطی عالی چقدر تفاوت ایجاد می کند.

الگوهای ریزتر و ظریف تر را انتخاب کنید تا بلندتر به نظر برسید

مطمئناً، راه راه های عمودی شما را کشیده نشان می دهند، اما اگر به دنبال راه راه هستید، آنها را باریک انتخاب کنید. الگوها یا خطوط بزرگ می توانند فرد قد کوتاه را در خود فرو ببرند. لباسی انتخاب کنید که ساده تر باشد، مثل این پیراهن که خال خالی است، و در عین جذابیت خیلی جلب توجه نمی کند.

کفش هایی بپوشید که شما را قد بلندتر جلوه دهند

از کفش های دارای پنجه مربع، که می توانند ظاهری کوتاه و پهن به شما بدهند، اجتناب کنید. یک کفش کلاسیک پنجه گرد، ظاهری باریک تر و کشیده تر ایجاد می کند. در مورد پوشیدن کفش، سراغ یک کفش کلاسیک، بالچه دار و بدون حاشیه، مثل کفش های Cole Haan بروید.

سر تا پا یک رنگ بپوشید تا بلندتر به نظر برسید

اگر رنگ شلوار و پیراهن تان مشابه باشد، از سر تا پا سیمایی کشیده تر ایجاد خواهند کرد. لباس سر تا پا آبی تیره، یکی از ظاهرهای تک رنگ محبوب ماست. زیاد مثل سر تا پا قرمز جلب توجه نمیکند، اما به اندازه ی مشکی، ساده نیست.

یقه های باریک بپوشید تا بلندتر به نظر برسید

اگر سایز لباستان ۴۰ یا کوچکتر است، عرض یقه تان را کمتر از ۶ سانتیمتر نگه دارید. این کار نه تنها شما را بلندتر جلوه می دهد، بلکه شانه هایتان نیز پهن تر به نظر خواهند رسید. این هم یک مثال عالی  و لباس پشمی با طرح جناغی ظریف، با یک پیراهن طرح دار عالی به نظر می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله تناسب اندام

می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید؟ یا اینکه نگران سلامتی‌تان هستید؟ مجله‌ اینترنتی تناسب اندام، همه‌ اطلاعاتی که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی به آنها احتیاج دارید را به زبانی ساده و به دور از اصطلاحات تخصصی فراهم می‌کند تا سرزندگی، شادابی، و سلامتی را به شما هدیه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس