اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218876584

دورهمی بزرگ «رهبران عالی تجارت نوین»

کد: 13951022218876584

https://goo.gl/XEHM7A

، کرج , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی باشگاه موفقان، این رویداد بزرگ که مخاطبان آن را مدیران مشاغل، کارآفرینان، استارتاپی ها، بازاریابان ، فروشندگان و دانشجویان شاخه های بازاریابی و فروش تشکیل می‌دهد، روز پنجم اسفند ساعت 14 در محل سالن همایش لغت نامه دهخدا برگزار می‌شود.

دوره همی بزرگ "رهبران عالی تجارت نوین"

علاقه مندان جهت ثبت نام در این همایش می توانند به سایت باشگاه موفقان به آدرس www.movafaghan.com مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه موفقان، یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های کارآفرینان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ و همچنین کسب‌وکار‌های نوپا تولید با کیفیت،‌ ارائه خدمات مناسب،‌ بازاریابی اصولی و در نهایت افزایش فروش است. 

بر همین اساس، با دعوت از مدیران ارشد کسب‌وکارهای مدرن و موفق و با بهره‌مندی از تجربیات قابل لمس آن عزیزان رسالت خود که همانا کمک به رونق بنگاه‌ها و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان است را در دورهمی بزرگ «رهبران عالی تجارت نوین» به نحو احسن ارائه دهیم.

از جمله ویژگی همایش بازاریابی می توان به نکاتی مانند تعامل در پرسش و پاسخ، کاربردی بودن مطالب، سطح برگزاری استاندارد، حضور مدیران شرکت های موفق، راهکارهای افزایش فروش، اخلاق مداری در کسب‌وکار و الگوی مشتری‌نوازی، امکان برگزاری جلسه مشاوره تخصصی اقتصادی توسط اساتید پس از کنفرانس، اعطای مدرک آموزشی معتبر از باشگاه موفقان، مراسم تقدیر از مدیران و کارآفرینان برتر استان، پذیرایی 2 میان وعده First class اشاره داشت.  

این همایش با حضور سخنرانان برجسته کشور مهدی جبرائیلی دبیرکل جامعه مدیران کارآفرینان حرفه ای اروپا و آسیا، مجید کثیری‌فر مدیرعامل اخبار رسمی، شایان شلیله مدیرعامل شرکت اینتورک، حمیدرضا اسماعیل‌خو ریاست هیات مدیره شرکت درینه، احسان خواجوی بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا، مجید حقیقی بنیانگذار باشگاه موفقان برگزار می‌شود.

این رویداد بزرگ که مخاطبان آن را مدیران مشاغل، کارآفرینان، استارتاپی‌ها، بازاریابان، فروشندگان و دانشجویان شاخه‌های بازاریابی و فروش تشکیل می‌دهد، روز پنجم اسفند ساعت 14 در محل سالن همایش لغت‌نامه دهخدا برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت باشگاه موفقان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه موفقان

شرکت تجارت الکترونیک رویای نوین با برند باشگاه موفقان در سال 95 با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به مدیران و کارکنان سازمانه ها جهت توسعه مهارت های فردی و سازمانی توسط مهندس مجید حقیقی تاسیس گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]