اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219065423

مدیر کل تأمین مسکن کمیته امداد مطرح کرد

افتتاح بیش از ۴۹ منزل مسکونی در پروژه قلعه سیمون

کد: 13951023219065423

https://goo.gl/SFV4JJ

، تهران , (اخبار رسمی): اولویت کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویان اتمام پروژه های نیمه تمام است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تکمیل این پروژه ها تا پایان سال محقق شود.

افتتاح بیش از ۴۹ منزل مسکونی در پروژه قلعه سیمون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ابراهیم بازیان، مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد با اعلام این خبر و با بیان اینکه کمیته امداد تأمین مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را به عنوان یک خدمت راهبردی در دستور کار خود قرار داده است بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های دولت ، مجلس و خیران جهت تأمین مسکن نیازمندان به منظور بهره مندی حداکثر جامعه هدف از این خدمات تاکید کرد.
بازیان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم طی سه الی پنج سال آینده نیاز اساسی خانوارهای تحت حمایت در حوزه مسکن را مرتفع کنیم، تصریح کرد: اولویت کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویان اتمام پروژه های نیمه تمام است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تکمیل این پروژه ها تا پایان سال محقق شود.
مدیر کل تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد با اشاره به اینکه پروژه محرومیت زدایی قلعه سیمون با ارائه خدمات نوسازی، بهسازی زیرساخت ها، تأمین خدمات آب، برق و گاز اجرایی شده است، افزود: تا به امروز با سرعت جهادی روز به روز این پروژه پیشرفت کرده است که ما امروز شاهد بهره برداری و افتتاح رسمی بخش مسکونی این پروژه محرومیت زدایی هستیم.
وی با بیان اینکه اگر نیم نگاهی به گذشته این محل داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که ناهنجاری های متعددی در منطقه وجود داشته است، گفت: متاسفانه باعث تأسف است که در اطراف خود شاهد اسکان ها و سکونت های غیر رسمی و ناهنجاری های فرهنگی اجتماعی باشیم که برخی از این موارد نشات گرفته از عدم توجه دستگاه های خدمت رسان به این موضوعات است.
بازیان با اشاره به اینکه برای ۴۹ خانوار در این پروژه خدمت رسانی انجام شده است، تصریح کرد: با خدمت گزاری فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نهادهای مختلف این پروژه شکل گرفت؛ ساخت این منازل در مدت زمان چهار ماه اجرا و به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه این پروژه الگوی مناسبی از همکاری فی مابین نهاد های خدمت رسان و قابل توسعه در سایر استان ها است. گفت: از مدیران، فرمانداران شهرستان های حاشیه ای تهران که در حوزه خدمت به محرومان و افراد کم درآمد فعالیت می کنند، دعوت می کنم به این منطقه آمده و از نزدیک از این پروژه بازدید کنند.
بازیان در پایان با بیان اینکه نمونه پروژه محرومیت زدایی قلعه سیمون در سطح کشور بسیار است، خاطرنشان کرد: اگر این پروژه مورد توجه مشارکت جمعی مردم ، خیران و مسئولان در دستگاه های مختلف قرار گیرد نه تنها با سرعت و همت در خور بلکه با توان مضاعف این پروژه شکل می گیرد و چهره محرومیت و ناتوانی جای خود را به چهره توانمندی و برخورداری می دهد.
 روستای سیمون کرک از توابع ده عباس در شهرستان اسلامشهر واقع شده است که به علت زندگی تعدادی از خانوارهای مهاجر در شرایط نامناسب در این منطقه، تحت حمایت کمیته امداد قرار داشته اند که اکنون برای این خانواده های بی سرپناه واحد های مسکونی افتتاح شده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه