اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219165817

پیش بینی رگبار باران در جنوب شرق کشور

کد: 13951023219165817

https://goo.gl/7KBnZu

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز پنجشنبه به دلیل وزش باد تا حدودی از غلظت غبار در تهران کاسته خواهد شد.

پیش بینی رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان  اعلام این خبر گفت: امروز پنج شنبه  آسمانی صاف و شرایطی پایدار در اکثر مناطق حاکم خواهد شد و فقط در برخی مناطق جنوب شرق، در جنوب استان سیستان و بلوچستان با شکل گیری جریان های جنوبی، بارش پراکنده باران گاهی با رعدو برق و وزش باد رخ خوهد داد.

وی تصریح کرد: فردا،جمعه با گذر موج تراز میانی جو از نوار جنوبی و تقویت جریان های مرطوب جنوبی بر روی جنوب شرق کشور علاوه برسیستان و بلوچستان در جنوب کرمان و شمال هرمزگان نیز رگبار باران گاهی رعدوبرق ووزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گفته او روز جمعه به تدریج با شمالی شدن جریان روی دریای خزر، در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود که بارش در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]