اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219176828

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری

وبسایت شرکت توسعه تجارت صما رونمایی شد

کد: 13951023219176828

https://goo.gl/OOEhkn

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل توسعه تجارت صما خبر از به رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از 15 دیماه 1395 داد.

وبسایت شرکت توسعه تجارت صما رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی توسعه تجارت صما، وبسایت این شرکت فعال در تجارت الکترونیک از تاریخ 15 دیماه 1395فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس http://gb2b.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار  گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های ارتباط واحدهای صنعتی کشور با یکدیگر و همچنین با مشاوران صنعتی قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل ارت در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

علی محمدی مدیرعامل توسعه تجارت صما ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و واحدهای صنعتی و مشاوران صنعتی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: بهبود کیفیت ارتباطات مدیران کارخانه ها با یکدیگر و همچنین تامل بهتر با مشاوران صنعتی از چشم اندازه های این مجموعه می باشد

وی همچنین  همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال بین المللی شدن ارتباط واحدهای صنعتی با مشاوران هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت توسعه تجارت صما به نشانی http;//gb2b.ir مراجعه  کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بی تو بی ایران

شرکت توسعه تجارت صما اولین شرکت بی تو بی ایران در ارتباط با برقراری راحت و آسان ارتباطات بین شرکت ها و مشاوران است که در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]