اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951023219196832

چه انتظاری باید از لپ تاپ داشته باشیم

راهنمای خرید لپ‌تاپ تا سقف یک میلیون تومان

کد: 13951023219196832

https://goo.gl/PRPKxl

، تهران , (اخبار رسمی): عمده خریداران لپ تاپ به دنبال محصولاتی هستند که درعین کارایی و کیفیت، دارای قیمتی مناسب باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ تا یک میلیون تومان (دی ۹۵)؛ لپ تاپ های ارزان قیمت بازار ایران

بسیاری از خریداران لپ‌تاپ و کامیپوترهای رومیزی به دنبال انتخابی بسیار مناسب با قیمتی پایین برای کارهای اداری و روازنه هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از «تکرا-Techera»، در این مقاله قصد بر آن داریم لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت تا سقف مبلغ یک میلیون تومان در بازار ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

بازار سخت افزار و لپ‌تاپ در کشور ایران چندین ماه است که با گسترده‌شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند دیگر همچون گذشته داغ نیست اما بسیاری از خریداران لپ‌تاپ و کامیپوترهای رومیزی به دنبال انتخابی بسیار مناسب با قیمتی پایین برای کارهای اداری و روازنه هستند.

در این مطلب بنا داریم نگاهی به ۴ لپ‌تاپ ویندوزی با ارزش خرید بالا تا مبلغ یک میلیون تومان که در بازار ایران طرفداران زیادی نیز دارند را داشته باشیم.

در این رنج قیمتی چه باید چه انتظاری از یک لپ تاپ داشته باشیم؟

امروزه لپ‌تاپ‌ها نسبت به گذشته دارای تنوع بیشتری هستند و دارای امکانات مختلف برای استفاده‌‌های گوناگونی چون کارهای اداری روزانه، طراحی، بازی و … هستند اما انتخاب یک لپ‌تاپ ارزان قیمت تا یک میلیون تومان به دلیل محدود بودن انتخاب‌ها کار ساده‌ای است اما این محصولات بسیار متفاوت هستند و این سبب خواهد شد تا شما کمی گمراه شوید.

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ تا مبلغ یک میلیون تومان را دارید بهتر است بدانید که نباید از آن انتظارات بالایی داشت زیرا این لپ‌تاپ‌ها معمولا استفاده بسیار زیادی برای دانش آموزان، کارهای روزمره و سیستم‌های اداری و خانگی دارند.

بر اساس این گزارش، شما با استفاده از این لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی وب‌گردی کنید و یا از نرم‌افزارهای کاربردی همچون مایکروسافت‌ورد بهره ببرید.

در ادامه ۴ لپ‌‌تاپ ارزان قیمت در بازار ایران شامل «لپ‌تاپ آی لایف ZED Note – A»، «لپ‌تاپ ایسر Aspire One Cloudbook 11»، «لپ‌تاپ آی لایف Zed Air – B» و «لپ‌تاپ لنوو Ideapad 110 – D» می‌شوند که بهترین گزینه‌ها برای خرید یک لپ‌تاپ ارزان قیمت اما کارآمد محسوب می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازار ایران، مناسب برای کاربران عادی

این موضوع بسیار آشکار است که شما بر اساس هزینه‌ای که قرار است پرداخت کنید، یک سیستم مناسب در اختیار داشته باشید و به همین علت، لپ‌تاپ‌های تا یک میلیون تومان دارای سخت افزاری مناسب کارهای روزمره و اداری هستند و اگر دانشجو هستید و قصد کارهای حرفه‌ای همچون برنامه نویسی و طراحی دارید، به هیچ وجه به سراغ این سیستم‌ها نروید؛ چرا که این لپ‌تاپ‌ها توان سخت افزاری پایین و رده مبتدی را دارند.

برای اطلاع از جزئیات و مشخصات بیشتر هر کدام از این لپ تاپ ها، به مقاله «راهنمای خرید لپ تاپ تا یک میلیون تومان (دی ۹۵)؛ لپ تاپ های ارزان قیمت بازار ایران» در این آدرس به وب‌سایت تکرا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکراتو

تکراتو (Techrato) در ابتدا با نام تکرا (عصر تکنولوژی) و با هدف ارائه اخبار صحیح در حوزه تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا در اسفندماه 1393 متولد شد و با بهره‌گیری از گروهی خبره و عاشق تکنولوژی کار خود را آغاز کرد. تکراتو در حال حاضر بیش از 14 هزار مقاله ترجمه و تالیف کرده و با در اختیار داشتن نیم میلیون بازدیدکننده در ماه، یکی از بهترین سایت‌های تکنولوژی ایران به شمار می‌آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]