اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951024219346712

تکنوفیکس راه اندازی کرد

کالج رایگان تعمیر و تعویض لوازم دیجیتال درایران

کد: 13951024219346712

https://goo.gl/t5Fcyj

، نی ریز , (اخبار رسمی): چندی است که یک وبسایت با اهداف جالبی وارد عرصه آموزشی کشور شده است ، این وبسایت به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و اطلاعات تعمیراتی در زمینه فناوری های دیجیتال نظیر موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و دوربین های عکس برداری و فیلم برداری آغاز به کار کرده است ،

نمایی از وبسایت تکنوفیکس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی تکنوفیکس، این شرکت که به صورت کاملا رایگان و با اهداف جالب توجهی پا در دنیای مجازی ایران گذاشته است ، اولین وبسایت از سری وبسایت های خود را رسما معرفی کرد،

این شرکت این وبسایت را به مدت یکسال به صورت آزمایشی و با هدف ایراد یابی وبسایت خود را با آدرس http://technofix.ir راه اندازی کرده است.

کالج تکنوفیکس مرکز آموزش و راهنمای رایگان تعمیر و تعویض قطعات لوازم دیجیتال بدون هیچ هزینه ای و با کمترین صرف زمان برای کابران عزیز فارسی زبان با یک محیط زیبا و آرام بخش ره اندازه شده و با اتصال خود به سرویس های CloudFlare کار را برای کاربران خود ساده کرده است تا آنها با هرنوع اتصالی بتوانند آموزش ها را دریافت کنند.

عمده فعالیت این وبسایت آموزشی به آموزش باز کردن گوشی های تلفن همرا ، تبلت ها و لپ تاپ ها و ... است که با روش های استاندارد جهانی آموزش داده شده تا کاربران بتوانند به سادگی قطعات گوشی خود را باز و تعویض کنند.

این فعالیت در زمینه کاهش هزینه و زمان برای کاربران راحتی خاصی را به ارمغان آورده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکنوفیکس

کالج تکنوفیکس مرکز آموزش و راهنمای رایگان تعمیر و تعویض قطعات لوازم دیجیتال موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و دوربین در سال 1394 تاسیس سد .تکنوفیکس بدون هیچ هزینه ای و با کمترین صرف زمان برای کابران عزیز فارسی زبان ، در کالج ما سعی شده است همه چیز برای راحتی کاربر طراحی شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]