اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219525807

تجلیل از احمد صافی در هفتمین جایزه دکتر کاردان

کد: 13951025219525807

https://goo.gl/HzHa0g

، تهران , (اخبار رسمی): در هفتمین مراسم جایزه علمی «دکتر علی‌محمد کاردان» از استاد احمد صافی، چهره برجسته تعلیم و تربیت کشور تجلیل شد.

تجلیل از احمد صافی در هفتمین جایزه دکتر کاردان

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بازنشستگی کشوری، به نقل از موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان در دانشگاه تهران، استاد احمد صافی، چهره برجسته تعلیم و تربیت کشور و از جمله نخبگان صندوق بازنشستگی کشوری تجلیل شد.
آیین اهدای هفتمین جایزه علمی استاد دکتر علی محمد کاردان و بزرگداشت استاد احمد صافی، پیشکسوت عرصه آموزش و پرورش، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.
طی این مراسم که با حضور خانواده استاد صافی و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و دست اندرکاران عرصه روانشناسی و تعلیم و تربیت برگزار شد، تندیس ویژه جایزه دکتر کاردان به پاس تقدیر از بیش از نیم قرن خدمات علمی و آموزشی به استاد احمد صافی اهدا شد.
استاد احمد صافی متولد ۲۹ دی ۱۳۱۶ در شهر گلپایگان است. وی در سال ۱۳۳۴ دانشسرای مقدماتی را در این شهر به پایان رساند. وی پس از پنج سال تدریس در شهرهای استان لرستان، در دانشسرای عالی تهران پذیرفته شد و در سال ۱۳۴۴ تحصیل در رشته آموزش ابتدایی را به پایان رساند.
پس از ادامه تحصیل در رشته راهنمایی و مشاوره در دانشگاه تربیت معلم، استاد در سال ۱۳۴۸ به عنوان دانشجوی ممتاز از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.
وی از همین سال به تدریس در این دانشگاه مشغول شد که این همکاری بیش از ۳۰ سال ادامه داشت. استاد بیش از پنج دهه در دانشگاههای تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا، تربیت مدرس، آزاد، شهید رجایی و مراکز مختلف تربیت معلم به تدریس پرداخته است.
حاصل این دوره طولانی حضور در دانشگاه، علاوه بر تربیت صدها معلم و دانشجو، نگارش تعداد سی و یک کتاب در زمینه های مختلف آموزش و پرورش، نگارش قریب ۱۰۰ مقاله و اجرا و یا نظارت بر بیش از ۵۰ طرح تحقیقی است.
استاد احمد صافی سال‌های متمادی مسئولیت‌های اجرایی نظیر دبیرکلی شورای عالی آموزش و پرورش، معاونت آموزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیریت انجمن، مجلات و نشریات آموزشی و علمی مختلفی را به عهده داشته است. وی از سال ۱۳۸۷ مدیریت مرکز راهنمایی و مشاوره وابسته به نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران را نیز به عهده دارد. در سال‏های اخیر استاد ریاست کانون بازنشستگان فرهنگیان را نیز پذیرفته است و هم اکنون به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان فعالیت می کند.
موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان در دانشگاه تهران، با همکاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، انجمن روانشناسی اجتماعی و فرهنگسرای ارسباران، هر ساله مراسم اعطای جایزه علمی دکتر کاردان را در حمایت از پژوهش‌های نوآورانه در حوزه‌های روانشناسی و علوم تربیتی برگزار می‌کند. در این مراسم تندیس جایزه دکتر کاردان همراه با لوح تقدیر و هدایای ویژه‌ای از طرف خانواده استاد به رساله‌های برگزیده دانش پژوهان مقطع دکتری در حوزه‌های فوق اهدا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی