اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219616760

به منظور انتخاب برترین اپلیکیشن و سایت ها کلید خورد

حضور «دکترساینا» در جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 13951025219616760

https://goo.gl/e8r3we

، تهران , (اخبار رسمی): رای گیری مردمی نهمین جشنواره وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی در دو گروه‌ مختلف آغاز شد که دراین رقابت سایت «دکترساینا» فعال در ارایه خدمات سلامتی و پزشکی نیز حضور دارد.

حمایت از دکترساینا در جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت دکتر ساینا، جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین در ایران برگزار شد که این جشنواره هر ساله از میان سایت‌های فعال در تمام حوزه های وب و در گروه های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌کند. همچنین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال ۱۳۹۱ راه اندازی و برای اولین بار در ایران برگزار شد. 

جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران، بزرگ‌ترین جشنواره در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن همراه در ایران محسوب شده و هر ساله هزاران اپلیکیشن فارسی برای کسب عنوان بهترین اپلیکیشن فارسی سال در این رقابت ثبت‌نام می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی در گروه‌های مختلف به رقابت می‌پردازند و در نهایت در دو بخش داوری و رای‌گیری مردمی، برترین اپلیکیشن‌ و سایت‌ها انتخاب می‌شود.

همچنین اپلیکیشن و سایت «دکترساینا» نیز در این جشنواره شرکت کرده و می توانید با رای خود از این اپلیکیشن و وب‌سایت حمایت کنید.

لازم به ذکر است که رای‌گیری نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از 18 دی ماه آغاز شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ساینا

چشم انداز دکتر ساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم، شاد و طولانی است. هر روزه میلیون‌ها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب در حال چالش و تلاش هستند و دکتر ساینا به دنبال تغییر این مسیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]