اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219656775

برای پست مدارک داخلی و خارجی

تخفیف 35درصدی شرکت «تی‌پی‌جی» به دانشجویان

کد: 13951025219656775

https://goo.gl/1gyNkt

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت «تی پی جی» فعال در پست داخلی و خارجی از 20 دی ماه جاری ارسال مدارک را برای دانشجویان با 35درصد تخفیف انجام می دهد.

جشنواره تخفیف دانشجویی شرکت تی پی جی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تی‌پی‌جی، پورنگ دانش مدیرعامل این شرکت، ارایه خدمات سریع‌تر را هدف اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی شرکت، برگزاری جشنواره در دوره‌های زمانی مشخص است تا ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه جانبه از خدمات سریع و مطمین این شرکت فراهم شود.

وی ادامه داد: جشنواره تخفیف دانشجویی این شرکت به مناسبت آغاز فصل زمستان از تاریخ بیستم دی ماه آغاز شده و مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند از تخفیف 35 درصدی اعمال شده بر روی ارسال مدارک بهره مند شوند.

دانش افزود: در کنار ارتقای خدمات فعلی ارائه شده به مشتریان، این شرکت همواره درصدد آن بوده تا با افزایش سرعت و کیفیت خدمات خود و با بهره‌گیری از الگوهای مدرن و کارآمد در راستای ارتقا جایگاه شرکت در نزد مشتریان حرکت کند.

بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت تی‌پی‌جی مراجعه کنند یا با مراجعه و عضویت در صفحات شبکه‌های اجتماعی که در سایت نیز درج شده، از آخرین اخبار و اطلاعیه های این شرکت با خبر شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تی پی جی

شرکت تی پی جی از سال 1380 کار خود را از حوزه ‏ی پست سریع آغاز کرد.این شرکت علاوه بر انواع ‏خدمات پستی داخلی ، پس از انعقاد قرارداد شرکت ‏های بین المللی بزرگ، شروع به ‏دریافت و ارسال محمولات و مرسولات به اقصی نقاط ‏جهان ، توسط نمایندگی اختصاصی خود نمود. تجربۀ ‏طولانی موسسین تی پی جی در زمینۀ پست و حمل و ‏نقل بین المللی این باور را در آن ها تقویت ‏کرد که این صنعت نیازمند یک شرکت تازه نفس ‏ایرانی است. پیش بینی آن ها به واقعیت نزدیک ‏بود و اکنون تی پی جی یکی از بزرگترین شرکت ‏های فعال در عرصۀ حمل و نقل و پست ایران است و ‏به ویژه در میان مشتریان ایرانی جایگاه ویژه و ‏ثابتی پیدا کرده است ، به گونه ای که امروز 72 ‏نمایندگی این شرکت در شهرهای مختلف ایران ‏فعالند و خدمات ویژه ی خود را با استفاده از ‏کادری مجرب ، وسیلۀ نقلیۀ مختص پست و حمل بسته ‏و کالا ارائه می دهند. همکاران ما در تی پی جی ‏در طول روز هزاران محمولۀ پستی را در در داخل ‏و خارج کشور جابه جا می کنند؛ از بسته های ‏مرسوم پستی ، اوراق و اسناد تا انواع محموله ‏های سبک و سنگین . کلیۀ خدمات تفکیک و توزیع ‏محموله ها در مراکز استان ها با همراهی و یاری ‏نمایندگان فعال این شرکت در عالی ترین سطح ‏ممکن ارائه می شود و در کنار این امکانات ، ‏اتصال تی پی جی به بزرگترین شبکۀ حمل و نقل ‏زمینی و ناوگان هوایی کشور باعث شده تا ‏نمایندگی های ما تمام مرسولات را درب منزل یا ‏محل کار مشتریان تحویل بدهند و از همین منظر ‏است که تی پی جی امروز یکی از همراهان مطمئن ‏تجار و صنعتگران ایران است و در جهت تسهیل کار ‏آنان در کنارشان گام بر می دارد. ‏

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]