اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219685394

نسخ همراه شهر به روز رسانی و ارایه شد

نصب نسخه‌های همراه شهر بر روی تبلت

کد: 13951025219685394

https://goo.gl/pQGyys

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه‌های همراه شهر جهت نصب بر روی تبلت با سیستم عاملهایAndroid و IOS به روز رسانی شد.

نصب نسخه‌های همراه شهر بر روی تبلت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی، مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با بیان این مطلب گفت: نسخه‌های همراه شهر به منظور نصب بر روی تبلت با سیستم عامل‌های Android  و IOS از ابتدای دی‌ماه ارائه شده و در استورهای بازار و گوگل قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین به نسخه‌های مربوط به تلفن‌های همراه نیز ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است که مشتریان می‌توانند از آن بهره مند شوند.
نمازی خاطر نشان کرد: دریافت لیست همه کارت‌های مشتری از مرکز، امکان انتخاب سپرده برگزیده در حالت استفاده از نرم افزار به صورت پیامکی،امکان پرداخت اقساط دیگران، ایجاد منوی پر کاربرد ترین‌ها ،امکان انجام عملیات لغو انتقال وجه پایا، ایجاد امکان اضافه کردن کارت توسط مشتری، امکان جستجو در لیست کارت‌ها، سپرده‌ها و شماره شبای ذخیره شده توسط مشتری،ایجاد امکان اضافه کردن شماره تسهیلات، نمایش لیست برگه چک‌های قابل استفاده به منظور ثبت چک و اضافه شدن لیست شعب از ویژگی‌های جدید این نرم افزار است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: آدرس سایت به منظور دانلود نرم افزار های مرتبط با سیستم عامل IOS به این شرح است:

 itms-services://shahr-bank.ir?action=download-

manifest&url=https://ws.adpdigital.com/mobile/citymb/citylive133.polist     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]