اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219716614

موسسه هدایای تبلیغاتی منتشر کرد

تاثیرصنعت تبلیغات در سال 2016

کد: 13951025219716614

https://goo.gl/os6goE

، اصفهان , (اخبار رسمی): طبق روال هر ساله، متخصصان به تحقیق در ارتباط با هدایای تبلیغاتی پرداخته تا با جمع‌آوری اظهارنظرهای مردم و کارشناسانه و با ارائه تحلیل در قالب گزارش شکل‌دهی به تبلیغات را معین کنند.

تاثیرصنعت تبلیغات در سال 2016

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ماناتاز، موسسه هدایای تبلیغاتی (ASI :Advertising Specialties Institute) از سال 2006 طبق روال هر سال، آمار و ارقام جالبی را در خصوص هدایای تبلیغاتی جمع‌آوری کرده و پس از تحلیل آن و طراحی اینفوگرافیک‌های جامع، در قالب گزارش سالانه خود از این صنعت ارائه می‌کند.

معمولا در این گزارش آماری نظیر محبوب ترین هدایای تبلیغاتی، دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط مشتریان، متوسط عمر هر یک از هدایای تبلیغاتی اصلی، متوسط تعداد دفعات دیده شدن برند شما بر روی هر هدیه تبلیغاتی و متوسط هزینه هربار دیده شدن شما در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی و ... مطرح می‌شود.

این گزارش معمولا پس از انتشار مورد استفاده بسیاری از موسسات دیگر قرار گرفته و تحلیل‌های آن‌ها بر روی قسمت‌های مختلف گزارش منتشر می‌شود.

این گزارش نتیجه هزاران پرسشنامه و مصاحبه یک به یک و آنلاین با دانشجویان و اصحاب کسب و کار است. در سال ۲۰۱۶ با استفاده از ابزارهای آنلاین دامنه‌ آن از امریکای شمالی نیز فراتر رفته و کانادا، اروپا و استرالیا را نیز شامل شده است. کارشناسان موسسه هدایای تبلیغاتی با کمک این مصاحبه‌ها توانسته‌اند میزان دسترسی ، ادراک مصرف کنندگان، تاثیر بر تصمیم خرید و اثر گذاری بر احساس تبلیغ کننده را در رابطه با این محصولات بدست آورند.
خلاصه از نتایج تحقیق (در کشور امریکا):

بیشترین آمار تملک یک هدیه تبلیغاتی مربوط به تی شرت‌هاست. (ربته دوم لوازم نوشیدن مانند ماگ و رتبه سوم از آن کیف‌ها است)

۵۰ درصد مصرف کنندگان امریکایی خودکار تبلیغاتی دارند. کمترین هزینه دیده شدن نیز از آن این محصول است (یک دهم سنت)

بین مخاطبان افراد بالای ۵۵ سال بیشرین آمار را در تملک تی‌ شرت های تبلیغاتی داشته اند. زنان نیز بیشتر از مردان دارند.

کیف‌های تبلیغاتی در طول عمر خود ۵۷۰۰ بار به طور متوسط دیده می‌شوند.

تقویم و سررسیدها جزو اقلامی هستند که بیشترین زمان را (بعد از وسایل رومیزی) در دست دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی دوام می‌آورند (۱۲ ماه).

۶۱ درصد از وسایل تبلیغاتی رومیزی روی میز محل کار نگهداری می‌شوند.

جوانترها (بین ۱۸ تا ۲۴ سال) بیشترین استقبال را از فلش مموری کرده‌اند.

۸۷ درصد از افراد پاوربانک‌های تبلیغاتی را بخاطر مفید بودنشان نگه داشته اند.

جهت دانلود این گزارش می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماناتاز

شرکت ایرانیان ماناتاز مجموعه فعال در زمینه چاپ و تبلیغات است در همین راستا محصول و خدماتی را به مخاطبان خود ارایه می‌کند که عبارتند از خدمات که شامل طراحی موارد تبلیغاتی، چاپ ست اداری و تبلیغی، طراحی و اجرای وبسایت و همچنین محصولات که شامل هدایای تبلیغاتی و لوازم التحریر دانش آموزی است .ایده تاسیس این شرکت از آنجایی شکل گرفت که مشاهده شد بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه تامین محصولات تبلیغاتی پیرو منافع تجاری حاصل از واردات کالاها بوده است و نقش علم بازاریابی در آن‌ها اندک است. شرکت ماناتاز تصمیم گرفت که با توجه به تجربه و دانش موجود در زمینه بازارشناسی، بازاریابی و تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی با دانش آمیخته و راهکارهای جامع و کاربردی به سازمان‌ها ارایه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]