اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220086840

به صورت الکترونیکی صورت گرفت

انتشار اولین کتاب اینترنت اشیاء به زبان فارسی

کد: 13951025220086840

https://goo.gl/X3kzOa

، اصفهان , (اخبار رسمی): نخستین کتاب الکترونیکی اینترنت اشیا به زبان فارسی در کشور منتشر شد.

اولین کتاب الکترونیک اینترنت اشیاء به زبان فارسی

اساساً ما اعتقاد داریم که دنیای لوازم هوشمند و دستگاه‌های متصل به شبکه توسط غول‌های صنعتی مورد حمله قرار می‌گیرند. در عوض توسط کاربرانی که در سطح وسیعی مشغول استفاده از آنها هستند ضمانت می‌شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهیدو، در دنیای نو آوری، هر روز واژه های جدیدی ساخته و متداول می شود. در میان این واژه ها ممکن است اینترنت اشیاء به گوش شما خورده باشد اما معنای آن را ندانید. هدف این کتاب این است که شما را بیشتر با مقوله اینترنت اشیاء آشنا سازد.“هر جا گشتم نبود! “. این جواب گشت و گذارهای مختلف دوستداران اینترنت اشیا در کتابفروشی های آنلاین و مغاره های سطح شهر بود که به دنبال یک کتاب یا کتابچه بودند که این مطالب پراکنده در وب فارسی رو یکجا در کنارهم ببیند و به سوالات اولیه و مبانی این تکنولوژی نوظهور پاسخ دهد. به همت کارشناسان و مترجمان حرفه ای شرکت بهین ایده مبتکر، مفتخر هستیم اعلام کنیم اولین کتاب یا بهتر است بگوییم Booklet در خصوص اینترنت اشیا با عنوان “اینترنت اشیا چیست” نوشته جان برونر و مایک لوکیدز و ترجمه مهدی امساکی آماده شده است و در قالب فایل pdf قابل دانلود است.

اینترنت اشیاء مفهومی جدید و فن آوری مدرنی است که در آن به همه موجودات و اشیاء یک شناسه اینترنتی یا IP تعلق می گیرد که داده های لازم را برای شبکه مربوطه ارسال       می کند و این داده ها توسط ابزارهای مختلف از قبیل گوشی های تلفن همراه و کامپیوتر و تبلت قابل دریافت هستند. به این ترتیب هر چیز به تنهائی توسط سیستم تعبیه شده قابل شناسائی است و می تواند با شبکه های اینترنتی تعامل داشته باشد.

بوسیله این فن آوری همه وسایل قابلیت هوشمند شدن را پیدا می کنند که موجب می شود بسیاری از خدمات مورد نیاز انسان به صورت خودکار ارائه شود.  با این ایده مدرن موانع موجود درراه ارائه خدمات کاهش پیدا می کند و اطلاعات به صورت ساده تری به شبکه داده می شود. هر چند هنوز مشخص نیست که این فن آوری در آینده چه تاثیری بر شبکه های ارتباطی و اینترنتی خواهد گذاشت و آیا شبکه از عهده مدیریت این حجم عظیم اطلاعات که از هر شی یا موجود ارسال می شود بر خواهد آمد یا خیر .

برای دانلود این کتاب به وب سایت بهین مبتکران ایده مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهیدو

شرکت بهین مبتکران ایده با نام اختصاری «بهیدو» یک مجموعه تخصصیِ فعال در زمینه تجارت الکترونیک است . ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن های موبایل ، سئو و دیجیتال مارکتینگ در دپارتمان تجارت الکترونیک به طور تخصصی انجام می شود.ما به تجارت شما کمک می‌کنیم در فضای مجازی حضوری قدرتمند و تاثیرگذار داشته باشید. یکی دیگر از دپارتمان های فعال شرکت در حوزه اینترنت اشیا مشغول بکار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]