اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220325070

کهریزک لبخند زد

کد: 13951025220325070

https://goo.gl/pwdWVm

، تهران , (اخبار رسمی): به همت بانویی نیکوکار، لبخند شادی و شادکامی برلبان مددجویان وابسته به تخت بلوک ارغوان کهریزک نشست .

کهریزک لبخند زد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ به همت بانو مهری داچک ، مددجویان وابسته به تخت ارغوان 2 ، یک روز زیبا و بیاد ماندنی را تجربه کردند. این همراه کهریزکی ، با تهیه ملزومات مورد نیاز برای پذیرایی از عزیزان مجموعه ، شادی را به اردوی آنان بخشید و روزی خوش را نثار همگان کرد.

 آرزو ولایی مدیر بلوک ارغوان با بیان این مطلب،خاطرنشان کرد: همراهی های کوچک هم می تواند نشاط و شادی را هرچند گذرا برای مددجویان ما به ارمغان آورد. حتماً قرار نیست که در سطحی وسیع و باامکانات خاص ، تدارک جشن و گردهمایی گرفته شود، همین که بتوان ملزومات مورد نیاز را به اندازه کافی فراهم نمود، خود به تنهایی می تواند شادی را به گوشه ای ازاین خانه بزرگ بیاورد.

ولایی تغییر در وضعیت زندگی روحی و جسمی مددجویان به ویژه عزیزانی که به دلیل شدت معلولیت وابسته به تخت و بخش ها هستند را از ضروریات بر شمرد و تأکید کرد:بعد از انجام هر برنامه شادی بخش ، چه کوچک و چه بزرگ ، تأثیرات شگفت آنرا در زندگی روزمره عزیزانمان می بینیم که این خود از لطف خدا و همراهی های همیشگی خیرین ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی