اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220506614

هدایای تبلیغاتی در معرفی کسب و کارها چه تاثیری دارد

9 دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص

کد: 13951026220506614

https://goo.gl/1SCsFf

، اصفهان , (اخبار رسمی): معمولا در انتهای سال شرکت‌های بسیاری برای ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند. اما آیا تا به حال اندیشیده‌اید که چرا استفاده از این محصولات برای تبلیغات کسب و کارها رایج است و چه کارهایی برای بهبود چنین اقداماتی می‌توان انجام داد؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای قرار گرفتن در مرکز توجه مخاطبان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانیان ماناتاز دلایل بسیاری برای استفاده از هدایای تبلیغاتی در معرفی و ترفیع کسب و کار خود می‌توان بر شمرد که بسیاری از مواقع این مزایا از دید صاحبان شرکت‌ها پنهان مانده و  صرفه‌جویی جزئی حاصل از عدم استفاده از این رسانه را به قدرت بالای آن ترجیح می‌دهند.

به همین علت در مقاله‌ای تلاش شده است تا چند مورد از راهکارهایی که استفاده از هدایای تبلیغاتی برای سازمان‌ها خلق می‌کند، معرفی شود. مواردی از جمله: باز کردن راه های ارتباطی در ابتدای مکالمه با مشتریان، جلب توجه در مکان‌ها و زمان‌های مورد نظر، حضور طولانی مدت هدایای تبلیغاتی نزد مخاطبان، دیده شدن مداوم نام و نشان کسب و کار توسط مشتری، رساندن پیام به جامعه‌ای فرای بازار هدف، بهبود تصویر ذهنی مخاطب از برند، دوباره هدیه داده شدن محصولات تبلیغاتی به دیگران و کمک به تیم فروش برای بستن معاملات خود.

شاید به همین خاطر باشد که هر سال بازار هدایای تبلیغاتی رو به رشد است و شاهد حضور شرکت‌های جدید توزیع و تولید کننده، به همراه محصولات جدید تکنولوژیک در این بازار هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماناتاز

شرکت ایرانیان ماناتاز مجموعه فعال در زمینه چاپ و تبلیغات است در همین راستا محصول و خدماتی را به مخاطبان خود ارایه می‌کند که عبارتند از خدمات که شامل طراحی موارد تبلیغاتی، چاپ ست اداری و تبلیغی، طراحی و اجرای وبسایت و همچنین محصولات که شامل هدایای تبلیغاتی و لوازم التحریر دانش آموزی است .ایده تاسیس این شرکت از آنجایی شکل گرفت که مشاهده شد بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه تامین محصولات تبلیغاتی پیرو منافع تجاری حاصل از واردات کالاها بوده است و نقش علم بازاریابی در آن‌ها اندک است. شرکت ماناتاز تصمیم گرفت که با توجه به تجربه و دانش موجود در زمینه بازارشناسی، بازاریابی و تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی با دانش آمیخته و راهکارهای جامع و کاربردی به سازمان‌ها ارایه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]