اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026221045807

بررسی شیوه سیاست گذاری اجتماعی حمایت از بازنشستگان

کد: 13951026221045807

https://goo.gl/wSb3YK

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه حسابرسی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری پنجمین نشست هم اندیشی و گفت و گوی راهبردی سال ۹۵، پیرامون بیمه های اجتماعی، رفاه و بازنشستگی در هفته جاری خبر داد.

بررسی شیوه سیاست گذاری اجتماعی حمایت از بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، پنجمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی و گفت و گوی راهبردی پیرامون بیمه های اجتماعی، رفاه و بازنشستگی در سال ۹۵ که به همت موسسه حسابرسی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود، به ارائه نتایج طرح «بررسی شیوه های بهبود و سیاست گذاری اجتماعی و فرهنگی در حمایت از بازنشستگان» اختصاص یافته است.
این نشست، با سخنرانی محمدحسین عمادی، مجری طرح، روز سه شنبه ۲۸ دی ماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل سالن اجتماعات صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی میدان فاطمی، شماره ۶۱، طبقه نهم برگزار می شود.
چهارمین نشست هم اندیشی و گفت و گوی راهبردی با محوریت ارائه نتایج پروژه انجام مطالعات «مستندسازی تاریخ شفاهی و تجربه مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری»، سه شنبه هفته گذشته با سخنرانی میکائیل عظیمی برگزار شده بود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی