اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026221075811

در نوروز 96 برگزار می شود

کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای»

کد: 13951026221075811

https://goo.gl/ZpbWZM

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروز 96 برگزار می شود.

کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، امیر لـله گانی،معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان این خبر را اعلام کرد و گفت: کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای که اجرای آن از سال گذشته آغاز شد، نوروز امسال نیز با تغییراتی جدید به عنوان محوری ترین برنامه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برگزار می شود.
وی افزود: مهمترین هدف از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، فرهنگ سازی برای رانندگی است که با راه اندازی کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای تحقق این هدف مهم، امکان پذیر خواهد بود.
معاون دانشجویی و جوانان با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز طرح نوروزی سازمان جوانان، مشارکت ۲۰ هزار عضو در طرح نوروزی است، ادامه داد: نهضت آگاه سازی رانندگان نسبت به خطرات پیش روی آنها در سفر با حضور این ۲۰ هزار عضو جوان در جامعه گسترش خواهد یافت.
لـله گانی با اشاره به تشکیل جلسات شورای راهبردی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در ستاد سازمان، گفت: تاکنون ۴ جلسه کارشناسی با حضور اعضای این شورا تشکیل و در خصوص تمام بخش های طرح، بحث و بررسی شده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از نظرات مشورتی مسئولان جمعیت، تا اوایل بهمن ماه، دستورالعمل طرح در اختیار استان ها قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]