اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221106846

7 بهمن‌ ماه سال‌جاری برگزار می‌شود

دوره آموزشی «چگونه فروش خود را چند برابر کنیم»

کد: 13951027221106846

https://goo.gl/BtIJ1m

، کرج , (اخبار رسمی): دوره آموزشی «چگونه در کوتاه‌ترین زمان فروش خود را چند برابر کنیم» با حضور مدیران کسب‌وکار، ‌طراحان و صاحبان وب‌سایت‌ها در تاریخ هفتم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «چگونه فروش خود را چند برابر کنیم»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پیشتا، فرید پارسایی مدیر عامل این شرکت، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش به صاحبان کسب‌وکار و مدیران وب‌سایت‌ها نامید و گفت: در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای فروش بیشتر و ارتقا کیفی فعالان صنعت بازاریابی اینترنتی، باید بستر پیشرفت این صنعت در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به نتایج این دوره ادامه داد: افزایش فروش نیازمند ارائه راهکار و آموزش‌های کافی به صاحبان کسب‌وکار بوده که این شرکت با حرکت در مسیر افزایش آگاهی فروشندگان نسبت به چگونگی فروش بهتر بنگاه‌ها، راهکارهای مناسبی را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهد.

پارسایی با اشاره به اساتید به‌نام حاضر در این دوره، اظهار کرد: برای برگزاری بهتر این دوره، با دعوت از متخصصین فروش و بازاریابی، درصدد افزایش سطح دانش شرکت‌کنندگان برآمدیم تا با راهنمایی مناسب و به‌موقع، نمودار فروش شرکت‌ها را افزایش دهیم.

وی در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره کرد و گفت: موفقیت در فروش محصول ارائه شده در یک شرکت، یکی از نیازهای اقتصادمقاومتی نامیده می‌شود که در همین جهت به‌عنوان مهم‌ترین اهداف تعریف شده در شرکت پیشتا نیز تعریف شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت پیشتا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشتا

شرکت پیشتا با نام ثبتی فناوری اطلاعات پیشرو به شماره ثبت 8075 در سال 1382 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. فعالیت این شرکت مشاوره و آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی، بازاریابی، فروش، طراحی وب سایت، وبمستری، افزایش و بهبود فرایندهای فروش و بازاریابی، بهبود و بهینه سازی وب سایت و مدیریت کسب و کار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]