اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221185757

در صحن شورا، مطرح شد

انتقاد مختاباد از عدم اعلام هزینه های پل صدر

کد: 13951027221185757

https://goo.gl/ixM7CF

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران از عدم اعلام صریح هزینه های پل طبقاتی صدر از سوی شهرداری انتقاد کرد .

انتقاد مختاباد از عدم اعلام هزینه های پل صدر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عبدالحسین مختاباد در سیصد و بیستمین جلسه شورا با انتقاد از عدم اعلام دقیق هزینه های پل صدر ،گفت : چرا باید 4 سال از پروژه ای بگذرد و هنوز هزینه های پروژه مشخص نباشد. آیا از اعضای شورا کسی از هزینه های این پروژه خبر دارد؟
وی ادامه داد :در همه ی جای دنیا مرسوم است که هزینه های پروژه های اینچنینی را در معرض دید شهروندان قرار می دهند اما در این جا هزینه ها پل صدر حتی برای اعضای شورا نیز پوشیده است .
مختاباد تصریح کرد : آمار ها در اعلام هزینه های اجرای پل طبقاتی صدر متناقض است و خواسته من از شهرداری این است که این آمار ها در اختیار اعضای شورا قرار گیرد .
وی خاطر نشان ساخت : عدم در اختیار قرار دادن اطلاعات اینچنین بی احترامی به اعضا و جایگاه شورا است .
مختاباد تاکید کرد : سوال رسمی من از شهرداری تهران در خصوص هزینه های پل صدر است و باید شهرداری در گزارشی در صحن علنی شورا هزینه های این پروژه را اعلام کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه