اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221256033

همزمان با هفته هوای پاک صورت می گیرد

امضای تفاهم نامه محیط زیستی با رانندگان در آزادی

کد: 13951027221256033

https://goo.gl/WC58tI

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 تهران گفت: همزمان با هفته هوای پاک، برنامه های متنوعی برگزار می شود و در این هفته آموزشگران در خیابان آزادی حضور یافته و با رانندگان و به ویژه خودروهای تک سرنشین تفاهم نامه ای امضاء می کنند تا حتی المقدور از خودروهای خود در روزهای آلوده پایتخت استفاده نکنند.

امضای تفاهم نامه محیط زیستی با رانندگان در آزادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: در هفته هوای پاک برنامه های آموزشی مناسبی در نظر گرفته شده که براساس زمان بندی معینی اجرایی می شود.

وی افزود: تفاهم نامه محیط زیستی با رانندگان یکی از برنامه های ویژه این هفته است که بر همین اساس آموزشگران در خیابان آزادی بعنوان یک محور پرتردد و یکی از شریان های اصلی شهر تهران حضور می یابند تا با رانندگان و به ویژه خودروهای تک سرنشین تفاهم نامه ای امضاء کنند.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: براساس این تفاهم نامه، رانندگان متعهد می شوند که در روزهایی که هوای پایتخت آلوده است از خودروهای خود استفاده نکرده و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و همچنین پسماندها و زباله ها را از خودروی خود به فضای بیرون نریزند.

وی تصریح کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی ( تاکسی ، اتوبوس و مترو ) و گسترش فضای سبز در  تلطیف و کاهش آلودگی هوا بسیار اثرگذار بوده و در این سال ها شهرداری به صورت ویژه ای در توسعه حمل و نقل عمومی و فضای سبز کار کرده و همچنان اولویت نخست برنامه های شهری است.

محسنی تاکید کرد: بحث آموزش محیط زیستی را باید جدی بگیریم و خود ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری باید نکات محیط زیستی را رعایت کرده و در محل زندگی و کار خود نیز الگو باشیم.

وی اذعان داشت: بحث آموزش به کودکان و دانش آموزان هم بسیار جدی است و باید به شکل ویژه ای به آن پرداخته شود و خوشبختانه کلاس ها و کارگاه های آموزشی خوبی برای شهروندان در مدارس ، سراهای محله و مساجد برگزار کرده ایم.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: این شهرداری تمام توان خود را با استفاده راهبردهای کلان شهرداری تهران در زمینه ارتقاء سلامت عمومی از راه ایجاد فضا و بسترهای مناسب به کار می گیرد تا رضایتمندی بیشتر شهروندان را حاصل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست