اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221266033

به مناسبت روز هوای پاک انجام می شود

تشکیل زنجیره انسانی در میدان ونک

کد: 13951027221266033

https://goo.gl/ff3aC6

، تهران , (اخبار رسمی): زنجیره انسانی با شعار"هم میهن آسمانت آبی" همزمان با 29 دی ماه روز هوای پاک در میدان ونک تشکیل می شود.

تشکیل زنجیره انسانی در میدان ونک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رضا دباغی شهردار این منطقه در این خصوص گفت: 120 نفر از اعضای کانون های محیط زیست با تشکیل زنجیره انسانی، پیام  هوای  پاک را با شهروندان به اشتراک می گذارند.

وی افزود: همچنین با هماهنگی کانون آموزش رانندگی کشور تعداد 10 دستگاه خودرو جهت آموزش های قوانین راهنمایی و رانندگی با محوریت خط سفید به اتوبوسرانان و تاکسیرانان مستقر در میدان ونک اجرا می شود.
شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شرکت کنترل کیفیت هوا میزان سرب و شرکت سایپا نیز تنظیمات موتور اتوبوس ها و تاکسی رانان را به طور رایگان اندازه گیری می کنند.
دباغی ابراز کرد: با هماهنگی شرکت "میهن " در روز هوای پاک به رانندگان اتوبوس های تندرو و تاکسی رانان بسته های آموزشی "راههای کاهش آلودگی هوا" اعطا می شود.
وی اظهار کرد: همچنین " مردان نقره ای " با هنرنمایی خود پیام های آسمان آبی را به شهروندان منتقل می کنند.
این برنامه با هماهنگی معاونت های اجتماعی، ترافیکی و امور شهری منطقه 3 و شرکت های ساپیا و میهن، پلیس راهور منطقه 3 برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست