اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221325757

چمران پیشنهاد داد

برگزاری جلسه شورا در حضور رییس جمهور و وزرا

کد: 13951027221325757

https://goo.gl/NOvhWv

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای از ریاست جمهور خواست تا به منظور بررسی راهکارهای ایجاد مدیریت یکپارچه،بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا یکی از جلسات شورا، با حضور رییس جمهور و برخی وزرای دولت برگزار شود.

برگزاری جلسه شورا در حضور رییس جمهور و وزرا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ، چمران در این نامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کلانشهر تهران به عنوان پایتخت و نماد ملی کشور و ام القرای اسلامی، یادآور شد: شهر تهران نیاز به تدابیر و اقدامات ویژه در جهت ارتقا و بهبود کمی و کیفی شرایط محیطی و زیست شهری و مقابله با مشکلاتی همچون حمل و نقل ، ترافیک و آلودگی هوا دارد.
چمران همچنین در این نامه تاکید کرد:اقدامات اصولی و مبنایی برای کنترل یا کاهش این مشکلات، مستلزم همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادها و دستگاه های اجرایی کشور و مجموعه مدیریت شهری با رویکرد فرا سازمانی و اتخاذ تصمیم در سطوح عالی کشور می باشد .
وی در پایان پیشنهاد داد: یکی از جلسات شورای اسلامی شهر تهران در معیت شهردار تهران، در حضور حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و وزرای کشور، راه و شهر سازی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود و راهکارهای مدیریت یکپارچه و تعامل هر چه بیشتر فیمابین دولت و مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف از قبیل بهبود حمل و نقل ، کاهش آلودگی هوا ، ارائه تسهیلات و ساماندهی بافت فرسوده شهر تهران و سایر موضوعات مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه