ملزومات حجاب با قیمت پایین ارایه می شود

تعویض چادرهای کهنه با چادر نو در نمایشگاه تسنیم

کد: 13951027221396015

https://goo.gl/5Dj0Mb

، تهران , (اخبار رسمی): مسئول غرفه حجاب گستر در پنجمین دوره نمایشگاه تسنیم از اجرای طرح تعویض چادرهای کهنه با چادر نو در این غرفه و در طول مدت برگزاری این دوره از نمایشگاه تسنیم خبر داد.

تعویض چادرهای کهنه با چادر نو در نمایشگاه تسنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ستاد خبری پنجمین دوره نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم، اسدالله سلیمانی افزود: در قالب این طرح چادرهای کهنه با یک چادر حریرالاسود به قیمت 45 هزار تومان تعویض می شوند.

وی با بیان اینکه برند حجاب گستر نخستین تولیدکننده چادرهای ملی به صورت انبوه است اظهار کرد: از 16 سال گذشته به دنبال اجرای چنین طرحی بودم و پس از آنکه طرح تعویض چادرهای مساجد و امامزاده ها اجرا شد ایده توسعه آن به چادرهای مشکی در ذهنم جرقه زد.

سلیمانی با اشاره به اینکه عده زیادی تصور می کردند این طرح برای چادرهای مشکلی قابل اجرا نبوده و تنها ضرر و زیان است گفت: در نمایشگاه قرآن برای اولین بار طرح تعویض چادرهای مشکی کهنه با نو اجرا شد که خوشبختانه تجربه ای موفق بود.

وی با تأکید بر اینکه منافع معنوی این کار از مزایای مادی آن اهمیت بیشتری دارد خاطرنشان کرد: متأسفانه در بازار سوءاستفاده های فراوانی درخصوص فروش چادرهای مشکی صورت گرفته و اغلب این چادرها با سه برابر قیمت واقعی به فروش می رسند.

عضو هیأت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات حجاب با اشاره به اینکه در غرفه حجاب گستر یک چادر حریرالاسود به قیمت 45 هزار تومان فروخته می شود تصریح کرد: در این قیمت سود صنفی لحاظ شده و دارای صرفه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با این کار دعای خیر کسانی که از توان مالی کمتری برخوردار هستند به کارم برکت می دهد اظهار کرد: تاکنون تفاهم نامه ای با 2 تولیدکننده بزرگ در این زمینه امضضا کرده و علاوه بر آن از حمایت بنیاد ملی مد و لباس برخوردار بوده ام اما به دلیل کند بودن روند، نیازمند حمایت های بیشتری هستم تا بتوانم با سرعت بیشتری اینکار را توسعه دهم.

پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم از 22 تا 29 دی ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 20 در محل نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو در حال برگزاری است.

کارگاه تفریح سالم برگزار شد

کارگاه تفریح سالم همزمان با چهارمین روز برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم در غرفه ترمه و ترنج این نمایشگاه با حضور کارشناس روانشناسی تربیتی برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور خانم ابوالحسنی روانشناس تربیتی در حاشیه چهارمین روز نمایشگاه تسنیم برگزار شد موضوع تفریح و فعالیت های تفریحی سالم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابوالحسنی در ابتدای این کارگاه گفت: تفریحات را می توان به دو بخش تفریحات والدین با فرزندان و همسران با یکدیگر تقسیم بندی کرد که هر کدام دارای تعریف خاصی است.

وی خاطرنشان کرد: تقسیم بندی برنامه باید به گونه ای باشد که تفریحات فرزندان با یکدیگر و همسران از یکدیگر تفکیک داده شده تا از ورود به تفریحات کاذب جلوگیری شود.

ابوالحسنی با تأکید بر اینکه الگوی تفریحی فرزندان باید مطابق با زمینه رشدی آنها تنظیم شود افزود: رده سنی کودکان و اینکه در چه مرحله ای از زندگی قرار دارند باید مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس روانشناسی تصریح کرد: برای مثال اگر کودکی دو ساله داریم باید تفریحاتی که در نظر گرفته می شود مطابق با نیازهای رشدی وی باشد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی سنین رشدی، برای تفریحات باید به گونه ای برنامه ریزی شود که به تمامی ابعاد و جنبه ها توجه شود گفت: برای مثال عمده ارتباط کودکان تا سن دو سالگی با مادر بوده و به تدریج کودک فرا می گیرد که هویتی مستقل است که دامنه ارتباطاتش می تواند گسترده تر باشد؛ بنابراین در برنامه ریزی تفریحات به این موضوعات توجه داشت.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تفریحات باید به گونه ای باشد که زمان خالی برای گسسته شدن فعالیت ها وجود نداشته باشد.

وی افزود: فعالیت ها و تفریحات نشاط آور بر روحیه، سلامتی و نشاط خانواده تأثیرگذار بوده و موجب رزق و روزی مادی و معنوی می شود.

این روانشناس تربیتی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه تسنیم و توجه به چنین مکان هایی به عنوان یک تفریح اظهار کرد: فضاهایی اینچنینی که به صورت متمرکز به ارائه محصولات بویژه محصولات ایرانی می پردازد نشاط آور بوده و می تواند به عنوان یک تفریح سالم مدنظر قرار گیرد.

همچنین خانه تسنیم منطقه هفت در چهارمین روز برگزاری جشنواره اقدام به برگزاری کارگاه مشاوره و ویزیت رایگان طب سنتی برای بازدیدکنندگان توسط یکی ازمتخصصان این حوزه کرده است.

همچنین کارگاه آموزش بستن شال در چهارمین روز از برگزاری پنجمین دوره جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی تسنیم در غرفه ترمه و ترنج برگزار شد.

در این کارگاه که توسط خانم سلیم زاده طراح لباس برگزار شد چندین شیوه متنوع بستن شال آموزش داده شد.

کارگاه آموزش بستن شال از جمله کارگاه هایی است که با استقبال بسیار گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه تسنیم روبرو شد. 

قرار است ظهر فردا (یکشنبه) نیز انواع شیوه بستن روسری در قالب برگزاری یک کارگاه در نمایشگاه تسنیم آموزش داده شود.

پنجمین جشنواره مد و لباس تسنیم از 22 تا 29 دی ماه جاری از ساعت 10 تا 20 در محل نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برای بازدید علاقمندان در حال برگزاری ست.

برگزاری کارگاه های مختلف و پنل های تخصصی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

محصولات عرضه شده دراین نمایشگاه با تخفیف 30 تا 50 درصدی عرضه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]