اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221436767

به همت شرکت توسعه تجارت پرتو پایا البرز صورت می گیرد

برگزاری سمینار مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان

کد: 13951027221436767

https://goo.gl/zSQF1U

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت توسعه تجارت پرتو پایا البرز دوره آموزشی سمینار مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان را با حضور مهندسان و کارآفرینان صنعت ساختمان در تاریخ چهارم بهمن سال جاری برگزار می‌کند.

برگزاری سمینار مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه تجارت پرتو پایا البرز، دوره آموزشی سمینار مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان به میزبانی باشگاه میلاد شهرداری کرج توسط این شرکت برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت توسعه تجارت پرتو پایا البرز، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مهندسان در حوزه صنعت ساختمان بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقای کیفی فعالان صنعت ساختمان، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

حمیدرضا حق سیرت درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی گفت: این سمینار در راستای ارتقای سطح دانش مدیریتی صاحبان صنعت و کسب و کار در صنعت ساختمان برپا می شود .

وی مدرسین دوره آموزشی سمینار مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: دکتر صفاری، مهندس ودایع، مهندس مسعود محمدی، مهندس حق سیرت همگی از متخصصینی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان باشند.علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وبسایت شرکت توسعه تجارت پرتو پایا البرز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توسعه تجارت پرتو پایا البرز

این شرکت در سال 94 با هدف ارائه خدمات مدیریتی دراستان البرز راه اندازی شد و در این راستا با اتاق بازرگانی البرز ، اتاق تعاون البرز ، شرکت شهرک های صنعتی البرز همکاری دارد . همچنین این شرکت نمایندگی استان البرز مجموعه کلینیک برند و مجموعه IQS را دارا است . صدور انواع گواهی های مدیریتی و استاندارد ISO ، ثبت جهانی برند ، ارایه مشاوره های لازم جهت تقویت استراتژی های برند ، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مدیریت و بازرگانی ازجمله خدمات این شرکت است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]