اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221585812

مشارکت بهزیستی در برگزاری جشنواره ملی فیلم موج

کد: 13951027221585812

https://goo.gl/iHSGax

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره ملی فیلم موج با هدف معرفی ظرفیت‌های هنر سینما در پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تشویق و ترغیب هنرمندان به فعالیت در این حوزه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و مشارکت سازمان بهزیستی کشور، برگزار می‌شود.

مشارکت بهزیستی در برگزاری جشنواره ملی فیلم موج

به گزارش اخبار رسمی به قنل ازروابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، نخستین همایش ملی موج با محوریت نقش هنر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های تئاتر کاربردی، فیلم، عکس، هنرهای تجسمی، موسیقی و همایش علمی با هدف دستیابی به روش‌های خلاقانه و نوین در پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، ترغیب هنرمندان به تولید آثار هنری با روش های نوین کاربردی، تبیین گفتمان سبک زندگی سالم از طریق هنر و برگزاری نشست‌های علمی – آموزشی تخصصی را برگزارکند.
با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور ما نهاد خانواده و سلامت روانی شهروندان و روابط خانوادگی را مورد هجمه قرار داده است، همایش موج موضوعات طلاق،خشونت خانگی، اعتیاد، دختران و زنان در معرض آسیب، کودک‌آزاری، خیانت در روابط زناشوئی، کودکان کار و خیابان، فقر اقتصادی، حاشیه‌نشینی، خودکشی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید، ارتباطات مجازی و .. را جهت تولید آثار هنری و علمی در بخش‌های فیلم داستانی، مستند و تلویزیونی برای حضور در بخش‌های مختلف این رویداد ملی پیشنهاد کرده است.
 علاقمندان تا 10 بهمن ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار به رایانامه [email protected] اقدام کنند؛ نتایج آثار منتخب 30 بهمن ماه اعلام می‌شود و جشنواره 15 الی 17اسفند سال جاری برگزار می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]