اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221605797

در شهرستان سقز صورت گرفت

توقیف تخم مرغ های غیر بهداشتی

کد: 13951027221605797

https://goo.gl/KUdvKO

، تهران , (اخبار رسمی): یک محموله چهار هزار و 500 کیلویی تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی در سروآباد توقیف شد.

توقیف تخم مرغ های غیر بهداشتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سرهنگ علیرضا کرجی،فرمانده انتظامی شهرستان سقز  این خبر را اعلام کرد و گفت د: ماموران پلیس آگاهی و بازرسی، حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر "سنندج به مریوان" به یک دستگاه کامیون ویژه حمل تخم مرغ مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی مدارک شناسایی راننده این کامیون متوجه فقدان مجوز بهداشتی برای این محموله شدند و آن را جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با استعلام صورت گرفته از اداره بهداشت و درمان، غیرقانونی و قاچاق بودن حمل بار تخم مرغ برای این کامیون محرز و کامیون مذکور به همراه چهار تن و 500 کیلو گرم تخم مرغ توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز در خاتمه عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله 220 میلیون ریال برآورد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون