اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221625811

شورای شهر قم عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

کد: 13951027221625811

https://goo.gl/EjKHDF

، تهران , (اخبار رسمی): در دویست و چهاردهمین جلسه علنی و رسمی شورای شهر قم اعضای این شورا عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان شدند.

شورای شهر قم عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دویست و چهاردهمین جلسه رسمی وعلنی شورای اسلامی شهر به ریاست ولی‌الله بیاتی؛ رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد؛ شهردار قم و اعضای این شورا در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.
در این جلسه محمد گل فشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم، به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان پرداخت و گفتت: در حال حاضر سه سالی است که استان قم رتبه خوبی در بخش اوقات فراغت هلال‌احمر کشور کسب می‌کند، اعلام آمادگی می‌کنیم که به‌صورت امانی ارائه خدمات در سطح شهر داشته باشیم.
 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه بخش اعظمی از فعالیت‌های هلال‌احمر استان با رویکرد فرهنگی بوده است، افزود: یکی از حوزه‌ها حوزه داوطلبان است که افراد بر اساس تخصص و وقت خود در این حوزه ارائه خدمت می‌کنند، این افراد بسته به نوع خدمت خدمات خاص، آموزشی و درمانی در چندین نوبت در قم ارائه می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه