اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221635811

آموزش 4 هزار نفر از اعضا جمعیت هلال احمر اصفهانی

کد: 13951027221635811

https://goo.gl/MLMWEg

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 14 هزار و 600 نفر از اعضا و داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان اصفهان در دوره های آموزشی این جمعیت شرکت کردند.

آموزش 4 هزار نفر از اعضا جمعیت هلال احمر اصفهانی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، زهرا مقتدری ،مشاور امور بانوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان این خبر را داد و گفت: در نه ماهه سال جاری14 هزار و 613 نفر از اعضا و داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان اصفهان در دوره های آموزشی این جمعیت شرکت کردند.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزش امدادوکمکهای اولیه، کارگاه آموزشی آشنایی و پیشگیری ازاعتیاد، آموزش مهارتهای زندگی، آموزش اخلاق و تفسیر قرآن، دوره آموزشی حجاب و عفاف و چندین عنوان دوره دیگر از جمله این آموزش ها بوده است.
مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان همچنین با اشاره به اهمیت آمادگی بانوان جمعیت استان جهت شرکت در عملیاتهای امدادی این جمعیت خاطرنشان کرد: برنامه صعود تیم امدادی خواهران به کوه کرکس، مشارکت درطرح امدادونجات پایگاه های جاده ای در نوروز و طول سال،شرکت در مسابقات امدادونجات و مشارکت فعال در برگزاری مانور پدافند غیرعامل از دیگر برنامه های این حوزه در این مدت بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان