اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221726754

با هدف ایجاد تعامل و پل ارتباطی بین صنعتگران با سرمایه‌گذاران خارجی

وب‌سایت نمایشگاه «AMB Iran» رونمایی شد

کد: 13951028221726754

https://goo.gl/tyv0Rh

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اهداف نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری، ایجاد تعامل و حضور شرکت‌های ایرانی در کنار بزرگان این صنعت است که باید زیر چتر اقتصاد مقاومتی و خط مشی تعیین شده‌ای مانند ایجاد شرکت‌های تولیدی مشترک، ایجاد بازارهای هدف مشترک، اشتغالزایی، درآمدزایی و ... حاصل شود.

نمایشگاه AMB یکی از پنج رویداد بزرگ جهان در حوزه مـاشین سازی، مـاشین ابزار و فـلزکاری می باشد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت نوژن راد، آرش شهدادی مدیر روابط عمومی این شرکت در خصوص رفع خلاء موجود در ارتباط بین نمایشگاه و فعالان حوزه ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری گفت: نبود تعامل بین فعالان صنعت همواره به‌عنوان یکی از نقاط ابهام‌آمیز مقابل پیشرفت اقتصاد قرار می‌گیرد بنابراین باید با برطرف ساختن خلع‌های موجود در ساختار کسب‌و‌کار و بنگاه‌های اقتصادی، این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد. 

وی ادامه داد: یکی از اهداف نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری، ایجاد تعامل و حضور شرکت‌های ایرانی در کنار بزرگان این صنعت است که باید زیر چتر اقتصاد مقاومتی و با هدف از پیش تعیین شده‌ای مانند ایجاد شرکت‌های تولیدی مشترک، ایجاد بازارهای هدف مشترک، اشتغالزایی، درآمدزایی و ... منجر شود.

شهدادی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با مشی ایجاد ارتباط متقابل، رونمایی از وب‌سایت نمایشگاه AMB Iran در دی‌ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت تا این نمایشگاه به سمت اهداف خود که مشتری‌مداری و ایجاد ارتباطات دو طرفه است، حرکت مثبتی را انجام داده باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه صنعت، نیازمند ارتباط و تعامل است، تصریح کرد: پس از رونمایی از سایت این نمایشگاه، همواره به دنبال رفع نقوص احتمالی و ایجاد راه‌های ارتباطی جدید با مخاطبان نمایشگاه خواهیم بود تا پل ارتباطاتی مناسبی را در جهت رشد آمار اقتصادی کشور رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش، وب‌سایت رسمی این رویداد ، با امکاناتی کامل و کاربردی نظیر ایجاد دسترسی به اطلاعات کامل نمایشگاه، ثبت‌نام آنلاین غرفه‌داران و بازدید کنندگان، اخبار نمایشگاه، گالری تصاویر سال گذشته و ... در اختیار مشتریان و علاقه‌مندان قرار داده شده است.

گفتنی است که این نمایشگاه یکی از پنج رویداد بزرگ جهان در حوزه ماشین سازی، ماشین ابزار و فلزکاری است که برای دومین سال متوالی در ایران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوژن راد

شرکت نوژن راد در سال 1378 تأسیس و فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با هدف کمک به توسعه صادرات غیر نفتی ایران و حضور موثر در بازار های بین المللی، طیف گسترده ای از خدمات نمایشگاهی و همایشی را به صنایع مختلف کشور عزیزمان ایران و سایر کشورهای منطقه خاور میانه ارائه می نماید. شرکت نوژن راد با برپایی پاویون ایران در بیش از 200 نمایشگاه بین المللی مختلف تخصصی و بازرگانی در آفریقا، خاور میانه، آسیای میانه و اروپای شرقی و همچنین برگزاری چند نمایشگاه اختصاصی، زمینه حضور صدها شرکت ایرانی در شاخه های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی را در بازار کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران فراهم نموده است. این مایه افتخار، سربلندی و قدر دانی ماست که گروه بزرگی از صنعتگران و تجار ایرانی در طول بیش از یک دهه بطور مستمر و پیوسته برنامه نمایشگاهی ما را دنبال نموده و جهت فعالیتهای نمایشگاهی و بازاریابی خود شرکت نوژن راد را انتخاب نموده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]