اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221756033

نشست نقش شهرداری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

کد: 13951028221756033

https://goo.gl/k4zYWz

، تهران , (اخبار رسمی): نشست تخصصی نقش مدیریت شهری در ترویج فرهنگ عفاف حجاب در روز ششم جشنواره تسنیم برگزار شد.

نشست نقش شهرداری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران و ستاد خبری جشنواره تسنیم، نشست تخصصی نقش مدیریت شهری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نخستین برنامه تخصصی روز ششم از برپایی این جشنواره با مشارکت فعالان شهری، کارشناسان مربوطه و اعضای شورای شهر برگزار شد.

مجید افتخاری مدیر گروه تولیدی عصر جدید با بیان ایکه مد در سالهای گذشته در کشورمان بار منفی داشت، گفت: مقام معظم رهبری گفتند با مد مخالف نیستند، مد که تابع فرهنگ ایرانی اسلامی باشد و با نگاه به تاریخ و تمدن کهن کشورمان در میابیم که پوشش و حجاب در کشور نا سابقه دیرینه داشته است.

مجتبی طالبی رییس مرکز مطالعات راهبردی نصر با بیان اینکه باید به این مهم توجه کرد که عفاف حجاب علت است یا معلول گفت: هم اکنون دشواری های مقوله عفاف و حجاب بر عهده بانوان است و در دسترسی به پوشش های مناسب مطابق با بار اقتصادی کالاها مشکلاتی دارند.

افتخاری در بخشی از این نشست مشکلات پیش روی فرهنگ سازی و وظایف طراحان و حاکمیت را در حوزه عفاف و حجاب و آموزش های پیرامونی مطرح و افزود: امروز تکنولوژی وارد خانواده ها شده و این به شکاف میان نسلی دامن زده و نیاز است برای پوشش و تفاوت بین نسل ها برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرد و طراحان نیز باید به این مقوله ها توجه داشته باشند.

طالبی هم که شهرداری را دولتی کوچک خواند در رابطه با اجرای کارهای ستادی خاطر نشان کرد: حجاب ابعاد مختلفی دارد و چارچوب مفهومی از 1307 تا 1395 مصوبه های متعددی داریم و توسط نهادهای مختلف تلاش ها و برنامه ریزی صورت گرفته در حالیکه لازم است مدیریت کلان نسبت به آنها اعمال شود.

در بخشی از این نشست مشارکت حاضران و دریافت دغدغه های آنها به ارائه چند پیشنهاد منجر شد و الزامات تولید محصولات عفاف و ححاب بررسی شد.

نقش مدیریت شهری در طراحی و ایده پردازی الگوهای فاخر اسلامی-ایرانی و نقش مدیریت شهری در تجاری سازی و تولید انبوه پوشش اسلامی نیز عناوین دو نشست تخصصی دیگری است که در روز ششم برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب برپا می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]