اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221776033

خروج سالانه ۷ میلیارد دلار برای واردات پوشاک خارجی

کد: 13951028221776033

https://goo.gl/hOMBmZ

، تهران , (اخبار رسمی): نشست نقش مدیریت شهری در طراحی و ایده پردازی الگوی فاخر ایرانی اسلامی در روز ششم جشنواره تسنیم برگزار شد.

خروج سالانه ۷ میلیارد دلار برای واردات پوشاک خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران و ستاد خبری جشنواره تسنیم، نشست تخصصی نقش مدیریت شهری در طراحی و ایده پردازی الگوهای فاخر ایرانی-اسلامی با حضور فعالان حوزه زنان در شهرداری تهران و مناطق 22 گانه همچنین مدیر یکی از برندهای نامی کشور، یکی از طراحان پوشش اسلامی و ریس ستاد توانمندسازی زنان در شهرداری برگزار شد.

پژوهش نقش افکار عمومی و استفاده از پوشش اسلامی زنان در شهر توسط محقق نسرین سلطان مرادی گزارش شد.

در ادامه پاک بین، هاکوپیان و فیروزفر رییس ستاد توانمندسازی زنان در شهرداری تهران از ابعاد مختلف طراحی الگوهای فاخر اسلامی و ارتباط آن با مدیریت شهری را بررسی کردند.

هاکوپیان در این نشست با بیان اینکه عفاف منحصرا متصل به پوشاک نیست، گفت: در عین حالیکه در مورد مد صحبت می کنیم باید مقوله های تجاری و اقتصادی پوشاک هم توجه کنیم چه بسا که میزان مصرف پوشاک ایرانیان برابر با کل مصرف پوشاک اروپاست.

وی یادآور شد: در طراحی پوشاک لازم است سلیقه و نیاز مخاطب را در نظر بگیریم و به سابقه قدیمی کشورمان در این مقوله اعتنا کنیم در حالیکه در پهلوی اول تغییر آمرانه در پوشش جامعه ارتباط با سوابق درخشان در حوزه پوشش را جدا کرد.

مدیر برند هاکوپیان به خروج سالانه 7 میلیارد دلار ارز به خارج از کشور برای ورود برندهای پوشاک خارجی اشاره و افزود: در کشور نیاز است تا با تولید کنندگان پوشاک داخل ارتباط منسجم برقرار کرد و طراحی به عنوان یک صنعت در پوشاک رونق بیشتری بگیرد.

هاکوپیان یادآور شد: هم اکنون بازار پوشاک کشور 10 میلیارد گردش مالی دارد و تا سه سال آینده به 12 میلیارد دلار افزایش می یابد که لازم است این سرمایه در اختیار بازار داخلی قرار گیرد.

رییس ستاد توانمندسازی زنان در شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: موضوع نگران کننده از بین رفتن هویت مصرف کنندگان مطابق پوشش هایی که تحت تاثیر شبکه های اجتماعی ذائقه مصرف کننده و به تبع آن روش و طرح تولیدکنندگان را تحت شعاع قرار داد، است.

فیروز فر که در جمع خانه های تسنیم محلات تهران سخن می گفت، تأکید کرد: در هر محله ای یک خانه تسنیم برقرار است و می توان نیاز محلات را به سرعت منتقل کرد تا بر اساس نیاز روز اقدام های مورد نیاز و تأمین آن نیازها صورت گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس