اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221785989

بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی،در نیمه اول بهمن‌

کد: 13951028221785989

https://goo.gl/lLnxHg

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی، ظرف روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی،در نیمه اول بهمن‌

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس محمدحسن وساق مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت 98 درصدی عملیات بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی، یادآور شد این پروژه در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.
وساق با بیان آنکه بیش از 7300 متر مربع از سطح پیرامونی برج آزادی زیر پوشش نهایی سنگفرش رفته است، این مساحت را معادل حدود 100 درصد از سطح کل پروژه دانست و افزود: تاکنون بیش از 42 هزار مترمربع لایه ایزوگام پیرامون برج اجرا شده است؛ به عبارت دیگر عملیات اجرای لایه‌های 3گانه ایزوگام در میدان آزادی با موفقیت به اتمام رسیده است.
وی با اعلام آنکه اقدامات مربوط به نصب تجهیزات سیستم بام سبز (روف گاردن) در پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی تکمیل شده است، کارکرد این سیستم مدرن را بهینه‌سازی مصرف آب، زهکشی و هدایت آبهای سطحی و در نهایت محافظت از سازه زیرین برج آزادی در برابر رطوبت دانست.
به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاشت چمن یکی از معدود اقدامات باقی‌مانده در پروژه است که اجرای آن متعاقب بهبود شرایط جوی در دستور کار قرار می‌گیرد.
گفتنی است بهسازی و آب‌بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی موجود در زیر میدان آزادی، یکی از اولویت‌های شهرداری تهران در سال جاری بوده است؛ در اجرای این پروژه، سطح پیرامونی برج آزادی با استفاده از بیش از 49هزار مترمربع مصالح و عایق با بالاترین کیفیت ممکن بهسازی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه