اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028221796033

شهردار منطقه 22 تهران اعلام کرد

ساماندهی کودکان نیازمند بازمانده از تحصیل

کد: 13951028221796033

https://goo.gl/qTFub7

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته ستادی قرارگاه جهاد مهربانی منطقه 22 با هدف شناسایی و ساماندهی فرزندان خانواده های نیازمند بازمانده از تحصیل تشکیل شد.

ساماندهی کودکان نیازمند بازمانده از تحصیل

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه در جمع شهرداران نواحی چهارگانه،مدیران، کارشناسان اجتماعی و دبیران شورایاری محلات منطقه خاطرنشان کرد: قرارگاه جهاد مهربانی یک کار دلی است که همت و تفکر بسیجی همگانی را می طلبد و نباید به آن به چشم یک کار اداری و دستوری نگاه شود و با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان دولتی و نظامی کشور بحث فقرزدایی و محرومیت زدایی را همیشه مدنظر قرار داده و این موضوع را به عنوان یکی از چالش های مهم اجتماعی و فرهنگی جامعه برشمردند.

وی ادامه داد: بنابراین در راستای اجرای طرح جهاد مهربانی و محرومیت زدایی نیازمندان جامعه شناسایی و ساماندهی فرزندان خانواده های نیازمند بازمانده از تحصیل به عنوان مقدمه ای برای ورود به رفع آسیب های اجتماعی، احیا و ایجاد فرهنگ توسعه فعالیت های خود جوش مردمی و حمایت از تشکل های مردم نهاد بویژه خیرین با بهره گیری از ظرفیت مساجد، مراکز آموزشی، خیریه ها و سراهای محلات جهت تحت پوشش قراردادن محرومین باید در منطقه مد نظر قرار گیرد.
مولایی اظهار کرد: در درجه اول باید فرزندان بازمانده از تحصیل شناسایی و در قدم دوم در بحث هزینه های درمانی که عمده ترین هزینه ها را شامل می شود با جدیت ورود پیدا نماییم. بحمدالله تا به امروز خدمات قابل توجهی در سطح منطقه در جهت حمایت از اقشار نیازمند انجام داده و شهرداری منطقه نیز بر اساس رسالت و ماموریت های فرهنگی و اجتماعی خود، شناسایی نیازمندان و افراد آسیب پذیر منطقه و مدد گرفتن از جامعه خیرین را در دستور کار خود قرار داده که پس از تکمیل بانک اطلاعاتی این افراد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته کمک های نقدی و غیر نقدی به این خانواده ها و فرزندان بازمانده از تحصیل آنها اهدا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه