اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222016386

شهردار ارومیه خبر داد

بهره برداری از شهربازی مدرن ارومیه در بهار آینده

کد: 13951028222016386

https://goo.gl/hk3DIT

، (اخبار رسمی): شهردار ارومیه از به بهره برداری رسیدن شهربازی مدرن ارومیه در دهکده ساحلی چی چست به مساحت 16 هکتار در فروردین 96 خبر داد.

بهره برداری از شهربازی مدرن ارومیه در بهار آینده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور اعلام کرد: عملیات ساخت محوطه شهربازی در حال اجرا است و تمامی تجهیزات آن نیز خریداری شده و بعد از مهیا شدن محوطه، در آن نصب می‌شود.

 وی با بیان این‌که شهربازی مدرن ارومیه  مجهز به تجهیزات به روز شهربازی کشورهای اروپایی است، بیان کرد: بهره برداری از این شهربازی منجر به توسعه صنعت گردشگری در ارومیه  و ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود.

حضرت پور ادامه داد: حدود 500 هزار گل لاله و گل‌های گوناگون با راه اندازی شهربازی مدرن برای ایجاد منظره زیبا و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان در محوطه دهکده ساحلی چی چست کاشته می‌شود.

وی با بیان این‌که نگاه مدیریت شهری ارومیه به شهربازی چی چست یگ نگاه خدماتی است، گفت: این شهربازی در مدت 5 سال اول، سرمایه اولیه و هزینه نگهداری خود را از محل درآمدهای شهربازی تامین می‌کند.

شهردار ارومیه با اشاره به راه‌های دسترسی به شهربازی مدرن دهکده ساحلی چی چست، بیان کرد: برای تامین امنیت و آسایش مراجعه کنندگان، روشنایی مسیر دسترسی به شهربازی چی چست طی توافقی با شرکت برق استان تامین می‌شود.

به گفته حضرت پور، تعریض جاده منتهی به شهربازی چی چست، بخشی از آن تا شهرک گلمان و بخشی نیز تا انتهای شرکت پاکدیس آغاز شده و امید است همزمان با بهره برداری از شهربازی، این جاده نیز ساماندهی شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ارومیه

شهرستان ارومیه مرکز استان چکمه‌ای شکل آذربایجان غربی در شمال غرب کشور ایران واقع شده است. این استان با سه استان آذربایجان شرقی ، کردستان و زنجان و سه کشور ترکیه ، عراق و آذربایجان هم مرز است. این شهرستان در جلگه‌ای به‌طول 70 کیلومتر و عرض 30 کیلومتر در کنار دریاچه ارومیه گسترده است. شهرستان ارومیه از شرق با دریاچه ارومیه، از غرب با کشور ترکیه، از جنوب با شهرستان‌های مهاباد، نقده و اشنویه و از شمال با شهرستان سلماس همسایه است. آب و هوای آن تقریبا مدیترانه‌ای و چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان در آن به وضوح دیده می‌شود. اختلاف درجه دمای آن از گرمترین روزهای تابستان تا سردترین شب‌های زمستان تا 64 درجه تفاوت دما را نشان می‌دهد و گرمترین ایام آن از 15 تیرماه تا 15 مرداد است. ارتفاع این شهر از سطح دریاهای آزاد 1332 متر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]