اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222035757

مجتبی شاکری انتقاد کرد

توقف پروژه های مهم شهر به بهانه پیشرفت زیر ۵۰ درصد

کد: 13951028222035757

https://goo.gl/uIFIAE

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با انتقاد از توقف برخی پروژه های مهم شهر به دلیل اینکه پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد داشته است، گفت: اغلب پروژه های فرهنگی بویژه مسجدسازی به همین دلیل متوقف شده است.

توقف پروژه های مهم شهر به بهانه پیشرفت زیر ۵۰ درصد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجتبی شاکری در جریان بررسی اصلاح برخی تبصره های بودجه ۹۵ با طرح این سوال که درآمد مازاد چیست و چگونه حاصل می شود؟ گفت: در تنظیم بودجه درآمدها و هزینه ها با یکدیگر برابر است که نشان از دقت تنظیم کنندگان بودجه و تصویب کنندگان آن دارد. اینکه از وصول درآمدهای مازاد خبر می دهند به معنای اشتباه در برآورد بوده و یا اینکه بخشی از هزینه های مصوب در جای خود خرج نمی شود.
وی با بیان اینکه ابتدای عمر شورای چهارم در جلسه ای با حضور حجت الاسلام قرائتی ساخت ۴۰۰ مسجد در طول برنامه پنج ساله دوم را تعهد کردیم، گفت: این در حالی است که باگذشت سه سال از آغاز اجرای این برنامه اکنون تنها ۱۵ مسجد به بهره برداری کامل رسیده است و فهرست ردیف های کمک به مساجد چشمگیر است ولی انتظار احداث مسجد تعهدی فراتر از کمک است.
شاکری با بیان اینکه حدود ۱۵۰ پروژه ساخت مسجد که در حال اجرا است، مربوط به قبل از مصوبه شورای شهر در خصوص ۴۰۰ مسجد بوده است، افزود: بسیاری از این پروژه ها با مشکل تامین مالی مواجه بوده و در نتیجه به دلیل اینکه پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۵۰ درصد است، متوقف شده است.
وی با بیان اینکه نیاز واقعی تهران ساخت ۴۰۰۰ مسجد است، از اینکه شهرداری در اجرای مصوبه ساخت ۴۰۰ مسجد تعلل می کند انتقاد کرد و درخواست کرد مدیریت شهریدر صورت مغایرت اطلاعات ارائه شده، توضیحات خود را ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه