اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222046033

همزمان با روز هوای پاک انجام می شود

تشکیل زنجیره انسانی در چهارراه ولیعصر

کد: 13951028222046033

https://goo.gl/8ynK39

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از ایجاد زنجیره انسانی با شعار"اینجا هوا به میل تو تغییر می کند" همزمان با 29 دی ماه روز هوای پاک در چهارراه ولیعصر خبر داد.

تشکیل زنجیره انسانی در چهارراه ولیعصر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7،  محمدعلی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: این مراسم با هدف  ترویج فرهنگ احترام و پاسداشت زمین و حفاظت از محیط زیست برگزار می شود.
وی تصریح کرد: روز هوای پاک فرصتی برای تأمل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین و ضرورت بازنگری در برنامه‌ها و احساس مسئولیت همگانی بیشتر نسبت به مقوله حفظ محیط‌زیست و داشتن زمین پاک است.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه محیط زیست گنجینه ای با ارزش و یک امانت است که باید به خوبی حفظ و در اختیار نسل های آینده قرار گیرد، یادآور شد: 40 نفر از اعضای کانون های محیط زیست با تشکیل زنجیره انسانی، پیام  هوای  پاک را با شهروندان به اشتراک می گذارند.
به گفته وی برگزاری راهپیمایی نمادین به مناسبت هفته هوای پاک در میدان امام حسین (ع)، اهدای گل به بیماران بیمارستان خانواده، راهپیمایی نمادین کودکان مهد قرآنی سطح منطقه، همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح کانون محیط زیست در مدرسه میثم، برپایی تئاتر نفس پاک در سرای محله خاقانی، برگزاری نقاشی دیواری و نقاشی زمینی در مهد کودک ها و کارگاه آموزشی در راستای معاینه فنی و آلودگی هوا از دیگر اقداماتی است که همزمان با روز هوای پاک در منطقه 7 اجرا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست