اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222066814

با حذف واسطه ها و قیمتی ارزان تر

رزرواسیون جهانی هتل با کارت شتاب ایرانی فراهم شد

کد: 13951028222066814

https://goo.gl/MgtAau

، تهران , (اخبار رسمی): دغدغه رزرو آنلاین هتل،بدون واسطه یکی از مشکلات اغلب افراد برای سفرهای توریستی و کاری است.این شرکت به عنوان بزرگترین شبکه رزرواسیون آنلاین در ایران با امکان رزرو آنلاین بیش از یک میلیون هتل تحت شبکه بین المللی رزرواسیون هتل و پرداخت آنلاین با کارت شتاب ،مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسانتر کرده است.

هلتهای Disney

دغدغه رزرو آنلاین هتل، یکی از مشکلات سفرهای توریستی و کاری است. این شرکت به عنوان بزرگترین شبکه رزرواسیون آنلاین در ایران مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسانتر کرده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت  Gobooking.ir  عصر اینترنت بیش از آنچه تصور می‌شد زمان و فراغت بشر را به خود تخصیص داده و هر شخصی با هر شغل و شرایط زندگی، از کمبود وقت رنج می‌برد. حال که همه چیز رنگ دیجیتالی به خود گرفته، مراجعه حضوری به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی، حتی بدون قرار گرفتن در صف، رنگ باخته است.

بر اساس این گزارش، کل مراحل رزرو یک هتل به صورت صد درصد آنلاین و با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه شده و مسافران می‌توانند در زمان صرفه‌جویی و با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند

همچنین جستجو و فیلترکردن هتل از نظر امکانات، میزان درجه کیفی هتل و مشاهده روی نقشه گوگل و مشاهده کلیه امکانات رفاهی هتل به صورت آنلاین در وب‌سایت قابل دسترس بوده ضمن آنکه آنلاین بودن کلیه مراحل تجربه لذت بخشی را به مشتریان اعطا می‌کند.

از سوی دیگر، در تمامی ایام سال و در هتل‌های منتخب تخفیف‌های هفتگی و روزانه جهت رفاه مشتریان گرامی عرضه شده و دسترسی به این تخفیف‌های جهانی رزرواسیون شما را دلچسب‌تر خواهد کرد

بر همین اساس، کلیه قیمت‌های هتل‌های مندرج در وب‌سایت در مقایسه با سایر آژانس‌ها و وب‌سایت‌های آنلاین غیرایرانی مقرون به صرفه‌تر بوده و مسافرین می‌توانند با حذف واسطه‌ها، هتل محل اقامت خود را آزادانه و با قیمت مناسب‌تری در سراسر دنیا رزرو کنند.

وحید نوری مدیر عامل این مجموعه با تایید این مطلب، افزود: کلیه قیمت‌های هتل‌های مندرج در وب‌سایت در مقایسه با سایر آژانس‌ها و وب‌سایت‌های آنلاین غیرایرانی مقرون به صرفه‌تر بوده و مسافرین می‌توانند با حذف واسطه‌ها، هتل محل اقامت خود را آزادانه و با قیمت مناسب‌تری در سراسر دنیا رزرو کنند.

تیم پشتیبانی این شرکت به صورت 24 ساعته نیز در خدمت مشتریان بوده ضمن آنکه از طریق تماس مستقیم و کانال تلگرام و اینستاگرام نیز امکان برقراری ارتباط فراهم شده است

در Gobooking.ir علاوه بر امکان دسترسی آنلاین به ارزانترین نرخ بلیط‌های هتل، هر روزه اخبار و مقالات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا با شناخت جاذبه‌های گردشگری توریستی انتخاب هرچه بهتر مقصد سفر علاقه مندان را تضمین کنیم سفرمی با تضمین قیمت ارزان و کیفیت بالای سفر، رزرو بلیط دنیا، سفری هوشمند و آسوده را برای‌تان به ارمغان می‌آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوبوکینگ

رزرو آنلاین هتل از سایت Gobookingدغدغه رزرو آنلاین هتل بدون واسطه یکی از مشکلات افراد برای سفرهای توریستی و کاری است.Gobooking با امکان رزرو آنلاین هتل از بیش از 900000 هتل و با تسهیل خدمات رزرواسیون و پرداخت آنلاین با کارت شتاب و به صورت ریالی همانند وب سایتهای جهانی Booking مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسانتر کرده است . کلیه مراحل رزرو یک هتل به صورت صد در صد آنلاین و با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه شده و مسافران می توانند در زمان صرفه جویی و با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کند . جستجو و فیلتر کردن هتل از نظر امکانات ، میزان درجه کیفی هتل و مشاهده روی نقشه گوگل و دسترسی به کلیه امکانات رفاهی هتل به صورت آنلاین در وب سایت قابل دسترس است و آنلاین بودن کلیه مراحل تجربه لذت بخشی است. در تمامی ایام سال و در هتلهای منتخب آفرهای هفتگی و روزانه جهت رفاه مشتریان گرامی عرضه شده است و تجربه لذت بخش دسترسی به آفرهای جهانی رزرواسیون شما را دلچسب تر خواهد کرد . تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته نیز در خدمت شما است و از طریق تماس مستقیم و کانال تلگرام و اینستاگرام امکان برقراری ارتباط فراهم است . Gobooking.ir پیشنهادات فوق العاده ای را برای نوروز 96 برای شما تدارک دیده است . آفرهای ما را در اینستاگرام مشاهد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]