اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222190042

بوسیله ایتکو از شرکت های تابعه ایدرو انجام شد

بومی سازی قطعات پیچیده توربین های هوایی و صنعتی

کد: 13951028222190042

https://goo.gl/QL5N6u

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو) از شرکت های تابعه ایدرو ،‌به دانش طراحی و ساخت قطعات حساس و استراتژیک بخش داغ توربین های هوایی و صنعتی دست یافت.

بومی سازی قطعات پیچیده توربین های هوایی و صنعتی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در آخرین تلاش ایتکو 82 قطعه از 109 قطعه پیچیده و حساس شرکت نفت فلات قاره ایران طراحی و تولید شد.  

قطعات تولید شده از روی نمونه آسیب دیده قطعاتی ساخته شده است که بیش از 30 سال از کارکرد مستمر آن گذشته و از سوی کارفرما به شرکت ایتکو تحویل شده بود.

84 قطعه از قطعات تولید شده پس از تست های موفق آزمایشگاهی و عملیاتی به شرکت نفت فلات قاره تحویل و روی توربین های صنعتی نصب و کاربردی شد.

کلیه قطعات درخواستی در کارگاه های داخلی ایران و توسط طراحان و مهندسین داخل کشور ساخته شده است .

قطعات پیچیده و حساس توربین های صنعتی با صرف ارز از خارج تامین می شود اما اکنون شرکت های دانش بنیان داخلی نظیر شرکت توربین توان گستر ایرانیان (ایتکو) روش های مختلفی را برای طراحی و تولید قطعات بخش داغ توربین های صنعتی در داخل کشور ابداع کرده است.  

از جمله قطعات تولید شده در شرکت ایتکو ، قطعه حساس C.T Volute ، Bearing Housing ،Oil Pump Drive  و Gas Valve Spindle را می توان نام برد.

تولید داخل قطعات پیچیده توربین های صنعتی علاوه بر صرفه جویی ارزی، دانش فنی طراحی و قطعه سازی ایران را ارتقاء می دهد.

بگفته سخنگوی شرکت ایتکو بومی سازی تولید قطعات پیچیده مورد نیاز صنعت هوایی و نفت و گاز کشور از اهداف شرکت توربین توان گستر ایرانیان است که به روش مهندسی معکوس توسط مهندسان ایرانی و تهیه دستور العمل ها و نقشه های ساخت فنی و همچنین سفارش ساخت و پذیرش ریسک در استفاده از قطعات ساخت داخل، انجام می شود.

قطعاتی که اولین بار در کشور بومی سازی می شود معمولا همراه با ریسک بالا است که ایتکو با اعتماد به توان مهندسان داخلی این مسیر را با موفقیت پیموده است.

شرکت ایتکو آمادگی دارد سفارش طراحی و تولید قطعات استراتژیک توربین های هوایی و صنعتی را پذیرش و اجرا نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید