اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222200042

قائم مقام سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد

​رتبه بندی شرکتها براساس معیارها و شاخص های جامع

کد: 13951028222200042

https://goo.gl/k1QaBP

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت:در هفته آینده یک رویداد مهم اقتصادی در پیش رو داریم که هر سال از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود که عبارت از برگزاری همایش رتبه بندی 500 شرکت که قرار است در 4 بهمن ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردد.

​رتبه بندی شرکتها براساس معیارها و شاخص های جامع

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مهندس احمد بذلی قائم مقام سازمان مدیریت صنعتی  افزود: امسال در واقع هیجدهمین دوره رتبه بندی 500 شرکت از سوی مرکز رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود و در این رتبه بندی شرکت ها و مراکز کسب و کار در کشور برساس شاخص ها و معیارهای تعیین شده ارزیابی می شوند.

قائم مقام سازمان مدیریت صنعتی درباره مهمترین شاخصه ها که مورد استفاده قرار می گیرند اظهار داشت مهمترین این شاخصه ها عبارتند از: فروش، سودآوری و صادرات و البته در این ارزیابی بالغ بر 20 شاخص دیگر  استفاده می شود.

وی افزود  شرکت ها براساس نوع  فعالیت مانند: بانک ها، خودروسازان، بیمه ها  و صنایع معدنی وغیره و یا اینکه  برپایه  ساختار شرکتی مانند: هلدینگ ها و شرکت های کسب و کار رتبه بندی می شوند.

بذلی گفت در این رتبه بندی 10 شرکت پیشرو کشور براساس میزان رشد در شاخص ها، انتخاب و معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این رتبه بندی ها بوسیله کارشناسان آزموده و مجرب انجام می گیرد اظهار داشت رتبه بندی ها براساس صورت های مالی و حسابرسی شده شرکت ها بطور خیلی دقیق و جامع انجام می گیرد.

گفتنی است همایش رتبه بندی با حضور وزیر اقتصاد و  تنی چند از مقامات و مسئولان اقتصادی و کارشناسان ارشد  در 4 بهمن در سالن همایش های صدا وسیما برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید