اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222416866

بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه هنرمتعالی با آثار اساتید هنرسنتی ایران

کد: 13951029222416866

https://goo.gl/a0lI2v

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه آثار اساتید هنرهای سنتی ایران به میزبانی موسسه فرهنگی کشورهای عضو اکو بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

لوگوی نمایشگاه هنر متعالی

نمایش آثار 15 نفر از اساتید برجسته هنرهای سنتی ایران از روز جمعه 15 بهمن 95 در محل گالری دیپلماتیک موسسه فرهنگی کشورهای عضو اکو آغاز خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه هنر متعالی، پیام آریایی دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه 15 بهمن 95 در تهران افتتاح خواهد شد.

به گفته او، پس از برگزاری موفقیت آمیز دو دوره قبل نمایشگاه هنر متعالی در سال‌های گذشته در قصر العمارات ابوظبی و مرکز آموزش و پژوهش‌های بین المللی وزارت امور خارجه، دوره سوم نمایشگاه هنر متعالی این بار به میزبانی موسسه فرهنگی کشورهای عضو اکو در تهران برگزار خواهد شد.

به گفته او، برگزاری نمایشگاه هنر متعالی، این نمایشگاه از جهات مختلف ویژه و منحصر به فرد است و میزبان نمایشگاه یک نهاد فرهنگی بین المللی است و اساتید بزرگی در نمایشگاه حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه در هر یک از رشته های هنرهای سنتی ایران یک نفر، به عنوان استاد شاخص آن رشته انتخاب و از ایشان یک اثر جهت ارائه در نمایشگاه دریافت شده است. پس عملا آنچه در این نمایشگاه ارائه می گردد چکیده و خلاصه هنرهای سنتی ایران در عالی ترین سطح خود می باشد.

نمایشگاه هنر متعالی ساعت 16 روز جمعه 15 بهمن 95 در محل گالری دیپلماتیک موسسه فرهنگی کشورهای عضو اکو به آدرس تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، خیابان نیلوفر، پلاک 3 افتتاح می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دبیرخانه نمایشگاه هنر متعالی

موسسه فرهنگی آراد به عنوان یک شرکت فعال در حوزه برگزاری مراسم و رویدادهای فرهنگی خصوصا جشنواره ها و نمایشگاه ها فعال است. این شرکت در حال حاضر به عنوان دبیرخانه دائمی پروژه جهانی هنر متعالی عهده دار برگزاری نمایشگاه هنر متعالی در تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]