اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222516841

تضمین سلامتی با خوردن میوه و سبزی

خوراکی‌هایی که وزن را کاهش می دهد

کد: 13951029222516841

https://goo.gl/meVqG6

، (اخبار رسمی): بر اساس یافته‌های سازمان جهانی سلامت خوردن روزانه 5 وعده 80 گرمی میوه و سبزیجات مختلف ریسک مشکلات جدی سلامتی را کاهش می‌دهد.

میوه ها و خوراکی هایی که موجب کاهش وزن می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فرآورده های لبنی رامک، بر اساس یافته‌های سازمان جهانی سلامت خوردن روزانه 5 وعده 80 گرمی میوه و سبزیجات مختلف ریسک مشکلات جدی سلامتی را کاهش می‌دهد بنابراین بعضی از خوراکی‌ها کمک می‌کنند تا وزن را کاهش دهیم.

هندوانه

90 درصد وزن هندوانه از آب تشکیل شده و یکی از بهترین میوه‌هایی است که اگر در رژیم باشید می‌تواند مثمرثمر واقع شود. یک وعده 100‌گرمی هندوانه تنها 30 کالری دارد این میوه حاوی یک آمینو اسید بنام آرژنین است که موجب چربی سوزی می‌شود.

علاوه بر این، هندوانه موجب جلوگیری از کم‌آبی در بدن شده و از سوی دیگر، این میوه به‌دلیل حجیم بودن باعث می‌شود در میان وعده‌ها احساس گرسنگی نکنید.

گوآوا

بمب مواد معدنی، گوآوا همچنین سرشار از ویتامین ، پروتیین و فیبر است که کاهش وزن را تضمین می‌کند؛ جالب است بدانید که قند گوآوا از میوه‌هایی مانند سیب، انگور و پرتقال کمتر بوده موجب تنظیم متابولیسم بدن می‌شود.

سیب

طبق یک ضرب‌المثل در زبان انگلیسی «An apple a day may keep the doctor away» یک سیب روزانه موجب دوری از دکتر می‌شود.

بر اساس این گزارش، خوردن روزانه یک سیب با پوست موجب جذب 4 گرم فیبر می‌شود که یک‌پنجم نیاز روزانه شما را تامین می‌کند؛ سیب حاوی یک فیبر بسیار قوی به نام پکتین است و خوردن سیب یا گلابی قبل از غذا موجب یک نتیجه بسیار قابل ملاحظه در کاهش وزن خواهد شد.

گریپ فروت

این میوه خوشمزه اولین بار در قرن 18 با پیوند پرتقال و پاملو به وجود آمد که حاوی ویتامین ث ، فولیک اسید و پتاسیم است.
گریپ فروت همچنین سر شار از پکتین بوده و اغلب صورتی و قرمز همچنین حاوی ویتامین آ و لیکوپن است؛ لیکوپن یک ماده شیمیایی بوده که موجب جلوگیری از آسیب‌های دیواره‌های رگ‌های خونی می‌شود.

خوردن نصف گریب‌فروت قبل از هر وعده غذایی به شما کمک می‌کند تا حس سیری داشته باشید و موجب کاهش کمتر در مصرف غذا و کالری می‌شود.

موز

موز یکی از بهترین اسنک‌ها قبل و یا بعد از تمرینات ورزشی است؛ این میوه همچنین بسیار سالم‌تر از اسنک‌های انرژی‌زای که حاوی مقادیری زیادی شکر و مواد نگه دارنده هست؛ اگرچه موز حاوی 27 گرم کربوهیدرات بوده اما این میوه باعث جلوگیری از چاقی می‌شود زیرا تنها 105 کالری انرژی دارد و حاوی 3 گرم فیبر است.

موز همچنین موجب کاهش فشار خون می شود. روزانه یک موز مصرف کنید.

شیر
شاید تصور کنید مصرف شیر بدون چربی نسبت به شیر پرچرب در حفظ وزن موثرتر است اما باید دانست که اگر مشکل خاصی ندارید شیر پرچرب مصرف کنید که موجب احساس سیری بیشتری می شود همچنین کالری کمی دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرآورده های لبنی رامک

شرکت فرآورده های لبنی رامک اولین تولید کننده محصولات فراسودمند و تنها تولید کننده شیرESL در ایران، با تولید نسل جدید محصولات سلامت بخش سین بیوتیک و پروبیوتیک و همچنین عدم استفاده از هرگونه مواد افزودنی، خود را ملزم به حفاظت از سلامت مشتریان وفادار محصولاتش می داند وهمواره در تلاش است تا گامی بزرگ در جهت سلامت جامعه بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی